شنبه 14 اسفند 1395 / 12:13|کد خبر : 2376|گروه : ورزشی

مسابقات بومی محلی "جوراب بازی" در بانه افتتاح شد

مسابقات بومی محلی "جوراب بازی" در بانه افتتاح شد

مسابقات بومی-محلی "گوره وی بازی" درشهرستان بانه شامگاه گذشته طی برگزاری آیینی در سالن ورزشی آزادگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، شامگاه گذشته مسابقات بومی-محلی "جوراب بازی" (گۆرەوی بازی) با شرکت 224 شرکت کننده از شهرستانهای همجوار :سقز، ربط و سردشت به میزبانی شهرستان بانه در سالن ورزشی آزادگان این شهرستان آغاز شد.

 "رحمان لطفی اقدم" رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بانه در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، اظهار داشت:این مسابقات با حضور 224 شرکت کننده از شهرستان های همجوار و در قالب 56 تیم 4 نفره از امشب  به مدت سه شب متوالی باهم به رقابت خواهند پرداخت.

وی در ادامه  افزود:  تیم های شرکت کننده به 18گروه سه تیمی تقسیم بندی شده اند که این گروه ها از ساعت 16 عصر امروز رقابت های خود را در محل آغاز می کنند و پیش بینی میشود که رقابت ها تا پاسی از شب ادامه داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بانه از  حضور به موقع و استقبال شرکت کنندگان ابراز خرسندی کرد و گفت: مسابقات مذکور تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

لطفی اقدم با بیان اینکه زمان آغاز این مسابقات از ساعت 20 شب در سالن ورزشی آزادگان خواهد بود گفت: عموم علاقمندان به این بازی بومی می توانند برای  تماشای این مسابقات در محل مذکور حضور یابند.




برچسب ها :

بانهمسابقات بومی محلیجوراب بازیآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی