شنبه 14 اسفند 1395 / 17:14|کد خبر : 2377|گروه : فرهنگي

چهل و ششمین جشنواره دانش آموزی فیلم رشد در بانه آغاز بکار کرد

چهل و ششمین جشنواره دانش آموزی  فیلم رشد در بانه آغاز بکار کرد

چهل و ششمین جشنواره دانش آموزی فیلم رشد امروز طی برگزاری آیینی در بانه آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز مراسم نمادین افتتاح چهل و ششمین جشنواره دانش آموزی فیلم رشد طی برگزاری آیینی با حضور  معاون فرماندار بانه، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از معلمان و دانش آموزان دبستان هیئت امنایی سینا برگزار شد.

رضا خضری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در ابتدای این مراسم در خصوص برگزاری جشنواره فیلم رشد اظهار داشت: این جشنواره از امروز 14 اسفند لغایت 18 این ماه همزمان با 5 شهر استان کردستان که دارای معاونت آموزش ابتدایی می باشند برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این جشنواره 64 فیلم با موضوعات تربیتی، آموزشی و علمی با حضور فیلم های داخلی و خارجی در 9 مدرسه از همه مقاطع تحصیلی برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش بانه خاطرنشان کرد، علی رغم این 9 مرکز در مدارس شهرهای اقماری بانه( کانی سور، بویین و آرمرده) و همچنین روستاهای شوی و سبدلو نیز که امکان نمایش این فیلم ها وجود دارد برای دانش آموزان این مدارس به نمایش گذاشته خواهد شد.

خضری تصریح کرد: مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره آشنایی دانش‌آموزان با تولید محتوای الکترونیکی، آخرین تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای اکران نشده در زمینه آموزش و تربیت و گسترش فرهنگ دیداری-شنیداری و پرورش خلاقیت و تنوع بخشی به محیط‌ های یادگیری می باشد



برچسب ها :

جشنواره دانش آموزی فیلم رشدبانهآرباباخبرجشنواره

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی