دوشنبه 16 اسفند 1395 / 08:12|کد خبر : 2380|گروه : اجتماعي

افتتاح یک واحد منزل مددجویی در بانه

افتتاح یک واحد منزل مددجویی در بانه

همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد از یک واحد منزل مددجویی در شهرستان بانه بهره برداری شد.

ه گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته نیکوکاری طی برگزاری آیینی از یک واحد منزل مددجویی در روستای "برده رش" از توابع کوخان در بخش نمشیر افتتاح و بهره برداری شد.

جلال خلیلی مدیر کمیته امداد شهرستان بانه در مراسم بهره برداری از این واحد مددجویی اظهار داشت: تامین سرپناه و منزل مسکونی برای افراد تحت پوشش یکی از اولویت های کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان بانه می باشد.

وی در ادامه افزود: در همین راستا و به همین منظور؛ امسال کمیته امداد امام خمینی بانه از محل منابع خود کمیته امداد و همکاری و مساعدت خیرین و آورده خود مددجویان توانسته است 14 واحد مددجویی برای نیازمندان تحت پوشش خود در شهر و روستا احداث کند.

مدیر کمیته امداد بانه خاطرنشان کرد؛ امروز نیز این منزل مسکونی مددجویی بمناسبت هفته نیکوکاری و سالروز تاسیس کمیته امداد در روستای برده رش کوخان با صرف اعتباری بالغ بر  ۴۵۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

خلیلی یادآور شد؛  از این مقدار اعتبار؛‌ مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و مابقی از آورده مددجو و کمکهای خیرین تامین شده است.


مدیر کمیته امداد بانه در بخش پایانی سخنان خود به توزیع ۲۴۰ دستگاه بخاری و ۱۱۵ دستگاه آبگرمکن در مناطق محروم روستایی بانه نیز خبر داد و گفت: این اقلام با صرف اعتباری بالغ بر یک صد میلیون تومان خریداری و توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار خرید این اقلام از محل اعتبارات مناطق محروم کمیته امداد تامین و خریداری شده است.



برچسب ها :

منزل مددجوییبانهافتتاحکمیته امداد

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی