چهارشنبه 18 اسفند 1395 / 13:14|کد خبر : 2386|گروه : اجتماعي

بیگلری از روند تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی بانه انتقاد کرد

بیگلری از روند تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی بانه انتقاد کرد

مهندس بیگلری ، از عملیات احداث درمانگاه تامین اجتماعی بانه بازدید و در جریان این بازدید از روند پیشرفت آن انتقاد کرد.

 به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مهندس محسن بیگلری در جریان سفر خود به شهرستان بانه از بیمارستان ۹۸ تختخوابی گلشهر بانه و درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان دیدن کرد.

وی در جریان بازدید از این مراکز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، ضمن انتقاد از روند احداث درمانگاه تامین اجتماعی بانه اظهار داشت: علی رغم گذشت بیش از دو سال از اجرای این پروژه در حال حاضر از 48 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این درمانگاه شهریور ماه سال 93 کلنگ زنی شد افزود: قرار بود که این درمانگاه 18 ماهه احداث شود ولی امروز می بینیم که علی رغم گذشت بیش از دو سال از زمان شروع بکار این درمانگاه هنوز نصف عملیات احداث آن انجام شده است.

بیگلری خاطرنشان کرد؛ با توجه به شرایط موجود و میزان پیشرفت کاری این پروژه احتمال می رود که درمانگاه مذکور در مدتی بیش از دو برابر زمان زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی همچنین از روند پیشرفت بیمارستان جدید الاحداث گلشهر نیز ابراز رضایت کرد و گفت در حال حاضر بخش زیادی از عملیات فیزیکی مربوط به این بیمارستان به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به سفر مهندس علیزاده معاون وزیر راه که در پاییز امسال صورت گرفت گفت: با توجه به سخنان ایشان قرار بود که این پروژه نیز تا اواخر امسال به بهره برداری برسد که با در نظر گرفتن شرایط موجود با یکماه تاخیر تا اواخر فروردین آماده تحویل باشد.

نماینده مردم سقز و بانه از مسئولین خواست که از هم اکنون به فکر خرید تجهیزات و لوازم پزشکی مربوط به تجهیز این بیمارستان باشند تا در سه ماهه اول سال ۹۶ شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.



برچسب ها :

بیگلریدرمانگاه تامین اجتماعیبانهانتقاد

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی