دوشنبه 23 اسفند 1395 / 12:50|کد خبر : 2395|گروه : اجتماعي

مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه:

42 نفر از کارمندان شبکه بهداشت و درمان بانه از خانواده شهدا هستند

42 نفر از کارمندان شبکه بهداشت و درمان بانه از خانواده شهدا هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه گفت: در حال حاضر42 نفر از کارمندان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از خانواده شهدا هستند

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ مراسم بزرگداشت روز شهداء امروز با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه؛ رئیس مرکز بهداشت؛ رئیس بنیاد شهید ؛معاون هماهنگ کننده سپاه بانه و جمعی از کارمندان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در محل سالن جلسات این شبکه برگزارشد.

دکتر حامد منصوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در این مراسم ضمن گرامیداشت 22 اسفند روز شهیدان اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب امنیت در کشورهای منطقه  افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان و جانفشانی ایثارگران و جانبازان در کمال امنیت و عزت به سر می برد که بایستی قدردان این همه ایثار و از خودگذشتگی باشیم.

منصوری خاطرنشان کرد؛ شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه این افتخار را دارد که در حال حاضر 45 نفر از پرسنل شاغل در آن آن از خانواده معظم شهدا هستند .

 مدیر شبکه بهداشت و درمان بانه تصریح کرد: از این تعداد؛ ۲۹ نفر از فرزند معزز شهید، ۷نفر برادر شهید و ۶ نفر هم خواهر شهید هستند که در واحدهی مختلف درمانی و خدماتی مشغول به خدمت می باشند.

در ادامه این مراسم عباس زرین رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان بانه نیز امنیت و آرامش امروز ایران را مرهون خون شهیدان و استقامت خانواده معظم شهدا عنوان کرد و گفت: شهیدان برای خدمت به مردم و دفاع از اسلام و این  آب و  خاک جان خود را اهداکردند.

وی افزود: امروز مسئولین نیز بایستی با خدمت رسانی به مردم  و تلاش در راه اعتلا و پیشرفت این کشور راه شهیدان را که مسیر عزت و سربلندی بود تداوم یخشند.

رئیس بنیاد شهید بانه با بیان اینکه شهرستان بانه بیش از 840 شهید تقدیم انقلاب کرده است خاطرنشان کرد؛ مردم بانه دین خود را به انقلاب ادا کردند و بایستی همه ما امروز با خدمت صادقانه راه این عزیزان را ادامه دهیم



برچسب ها :

بانهمدیر شبکه بهداشت و درمان بانهخانواده شهداروز شهید

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی