دوشنبه 23 اسفند 1395 / 13:00|کد خبر : 2396|گروه : اجتماعي

فرمانده انتظامی بانه:

کشف 95 درصدی اموال مسروقه در بانه

کشف 95 درصدی اموال مسروقه  در بانه

فرمانده انتظامی شهرستان از کشف 95 درصد اموال مسروقه در بانه طی 12 ماه گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ امروز فرمانده انتظامی شهرستان بانه طی نشستی با خبرنگاران این شهرستان به تشریح عملکرد پلیس  بانه در دوازده ماه گذشته پرداخت و اظهار داشت: پلیس این شهرستان در مدت مذکور توانست با تلاش جمعی پرسنل خود در حوزه های مختلف عملکرد مثبتی از  خود ثبت کرده و رتبه دوم  استان کردستان را در بین سایر نیروهای انتظامی کردستان از آن خود کند.

وی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان بانه در حوزه سرقت ها افزود: نیروی انتظامی بانه در این حوزه امسال بیش از  95 درصد جرایم مربوط به سرقت را کشف کرده است که در نوع خود یک آمار بی نظیر و کم سابقه ای در شهرستان بانه می باشد.

کریمی به قابلیت و توانایی های اداره آگاهی در کشف جرایم و سرقت ها نیز پرداخت و گفت: پلیس آگاهی شهرستان بانه امروز با تجهیز به علم و دانش روز توانسته سهم بزرگی در  کشفیات و کسب این موفقیت ها داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه؛ به حوزه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر کشفیات قابل ملاحضه ای در زمینه کشف انواع پیش سازه ها و مواد مخدر صنعتی و سنتی داشتیم بطوریکه حتی چندین مورد باندهای شبکه ای را در خارج از شهرستان و حتی استان کردستان که در زمینه مواد مخدر فعالیت داشتند را شناسایی و منهدم کردیم.

سرهنگ کریمی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را یکی دیگر از حوزه های کاری نیروی انتظامی شهرستان بانه در سالجاری عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه سالجاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده بود تمام سعی ما بر این بود که در راستای تحقق این شعار تلاش کنیم و با کمک خداوند متعال و تلاش شبانه روزی همکاران خود در  قسمت مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیز توانستیم توفیقات خوبی حاصل کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه با بیان اینکه وجود بازارچه های موقت کولبری در شهرستان بانه از الطاف دولت جمهوری اسلامی به مرزنشینان و در راستای کمک به معیشت و ارتقای  رفاه آنان ایجاد شده است افزود؛ منظور از مبارزه با قاچاق همان کالاهای ممنوعه و غیر مجاز ی است که ورود آنها از مبادی مرزی ممنوع اعلام شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه سال نو و سفرهای نوروزی قرار داریم از شهروندان درخواست کرد که هنگام مسافرت و ترک منزل؛ کلیه مقررات ایمنی را در هنگام مسافرت و ترک منزل رعایت کنند و با رعایت کردن نکات کلیدی و امنیتی ضمن محافظت از اموال خود سارقان را نیز در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذارند.



برچسب ها :

فرمانده انتظامی بانهکشف سرقت هابانهنشست با خبرنگارانقاچاقکالاهای ممنوعه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی