سه شنبه 24 اسفند 1395 / 08:02|کد خبر : 2400|گروه : فرهنگي

91 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش بانه اجرایی شده است

91 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش بانه اجرایی شده است

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه از اجرایی شدن91 درصد مصوبات این شورا در سالجاری خبر داد

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ دوازدهمین و آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه در سال 95؛ شامگاه گذشته با حضور امام جمعه بانه؛ فرماندار و سایر اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری بانه برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه و همچنین دبیر شورای آموزش و پرورش این شهرستان در ابتدای این جلسه اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه در طول سالجاری با تشکیل 12 جلسه بالغ بر 92 مصوبه داشته است.

وی با بیان اینکه؛ بیش از 72 عدد از این مصوبه ها اجرا شده و 12 مصوبه دیگر نیز در دست اجراست افزود: تا کنون بالغ بر 91 درصد از مصوبات شورای آموزش و پرورش بانه اجرایی شده است.

خضری با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش مهمترین مرجع تصمیم گیری برای حل مشکلات آموزشی موجود در شهرستان است تصریح کرد: دستور کارهایی که امسال در جلسات شورای آموزش و پرورش این شهرستان مطرح شد نیز  همگی بر اساس نیازها و مشکلات آموزشی تهیه و مورود بررسی قرار  گرفته است.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بانه از اعضای این شورا درخواست کرد  که هر کدام از این اعضا با توجه به اشرافی که بر مشکلات؛ موانع و نواقص آموزشی در واحدهای آموزشی دارند این مشکلات را در قالب دستور کارهایی تدوین کنند تا در جلسات آبعدی  شورای آموزش و پرورش بانه در سال آینده مورد بررسی قرار گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های هفته معلم در اردیبهشت ماه سال 96 هم اشاره کرد و گفت: تجلیل از معلمین برتر شهرستان بانه در اردیبهشت سال آینده از جمله مهمترین و شاخص ترین این برنامه ها خواهد بود که ضروری است همه ارگانهای دولتی و انجمن های مردم نهاد در برگزاری هرچه با شکوهتر این مراسم  یاری ده آموزش و پرورش باشند .

مدیر آموزش و پرورش بانه تصریح کرد: بر اساس سهمیه ای که برای شهرستان بانه در هفته مذکور تعیین شده است؛ انتخاب  24 نفر معلم برتر شهرستان می باشد که طی برگزاری آیینی  در اردیبهشت سال 96 از انها تجلیل خواهد شد.

خضری خاطر نشان کرد: برای انتخاب معلمین برتر شاخص هایی مانند خلاقیت؛ ایثارگری؛ فعالیت در حوزه های پژوهشی، ورزشی و مواردی از این قبیل د ر نظر گرفته شده است که معلمان برتر بر اساس این شاخص ها انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

مدیر آموزش و پرورش بانه در ادامه از کسب رتبه دوم آموزش و پرورش این شهرستان در حوزه اجرای برنامه های اولویت دار بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان خبر داد و گفت: علی رغم تمام کمبودهایی که در زمینه نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در شهرستان وجود دارد توانستیم به این موفقیت دست یابیم.



برچسب ها :

شورای آموزش و پرورشبانهمدیر آموزش و پرورش بانهبانهمصوبات شورای آموزش و پرورش

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی