سه شنبه 24 اسفند 1395 / 08:30|کد خبر : 2402|گروه : اجتماعي

فرماندار بانه:

ضرورت آمادگی دستگاه های خدمات رسان و درمانی در چهارشنبه آخر سال و شب عید

ضرورت آمادگی دستگاه های خدمات رسان و درمانی در چهارشنبه آخر سال و شب عید

فرماندار بانه شامگاه گذشته در جلسه ستاد بحران شهرستان بانه به ضرورت آمادگی دستگاه های خدمات رسان و درمانی در آستانه سال نو تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، "محمد فلاحی" در جلسه ستاد بحران شهرستان بانه که با محوریت آمادگی برای مراسمات چهارشنبه سوری و شب عید برگزار شده بود به ضرورت آمادگی دستگاه های امدادی ،خدمات رسان و درمانی در چهارشنبه آخر سال و شب عید تاکید کرد.

  وی با بیان اینکه هیچ گونه خودروی پلاک اداری در این ایام حق تردد در  داخل شهر را ندارد افزود کلیه ادارات بویژه بانک ها و موسسات مالی در این ایام باید نگهبان داشته باشند و اداراتی که مجهز به دوربین مدار بسته هستند دوربین های خود را ویرایش کنند و تا حد امکان از این دوربین ها برای پیگیری و کشف هرگونه جرائم استفاده کنند.


فلاحی ضمن تاکید بر ضرورت آمادگی دستگاه های امدادی، خدمات رسان و درمانی خاطرنشان کرد،  یگان های ویژه، مرکز فوریت های پزشکی 115، اورژانس بیمارستان صلاح الدین ایوبی ، امدادگران  جمعیت هلال احمر و آتش نشانی آمادگی داشته باشند که در صورت وقوع هرگونه حوادث احتمالی به موقع حاضر شوند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان بانه تصریح کرد:  با توجه به پیش بینی های هواشناسی در ایام تعطیلات عید احتمال بارش نزولات جوی و کاهش دما وجود دارد که باید برای این موقع تجهیزات خودرویی شهرداری بانه آمادگی داشته باشد که در صورت نیاز خودروهای برف روبی خود را در اختیار مدیریت بحران شهرستان بانه قرار دهد.

فلاحی گفت: با توجه به احتمال بارش برف و باران علی رغم آمادگی هفت هتل، هفت مهمانپذیر، 25 مدرسه ، 2 سالن ورزشی نیز برای اسکان اضطراری مسافرین نوروزی  پیش بینی شده است که در صورت نا مساعد بودن شرایط جوی مسافرین می توانند در  این سالن های ورزشی اقدام به برپایی چادر کرده و اسکان یابند.

"آزاد فتاحی"رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه نیز در ادامه این مراسم  گفت: طرح راهنمایی مسافرین نوروزی با همکاری ستاد تسهیلات خدمات سفر برای نوزدهمین سال پیاپی در جمعیت هلال احمر اجرا می شود.

آزاد فتاحی افزود: با همکاری ستاد تسهیلات سفر شهرستان خدمات ویژه به مسافرین ارائه می شود و در مبادی ورودی شهر بروشوهای راهنمای مسافرین در اختیار آنها قرار می گیرد.



برچسب ها :

فرماندار بانهچهارشنبه سوریشب عیدحوادث

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی