چهارشنبه 25 اسفند 1395 / 14:33|کد خبر : 2407|گروه : اجتماعي

شبکه های اجتماعی از سیاه نمایی و ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه پرهیز کنند

شبکه های اجتماعی از سیاه نمایی و ایجاد روحیه ناامیدی در جامعه پرهیز کنند

فرماندار بانه در دیدار با مدیران کانال های تلگرامی این شهرستان گفت: شبکه های اجتماعی بایستی از سیاه نمایی و ایجاد فضای یاس و نا امیدی در جامعه پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ "محمد فلاحی" روز گذشته در دیدار با مدیران کانال های تلگرامی این شهرستان که در فرمانداری بانه برگزار شد؛ اظهار داشت: کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی بایستی ضمن بیان واقعیت ها از ایجاد iهرگونه روحیه یاس و نا امیدی در جامعه پرهیز کنند.

وی در ادامه افزود: کانال های تلگرامی امروز پر مخاطب ترین شبکه های اجتماعی در بین آحاد جامعه هستند که نقش موثری در همراه کردن افکار عمومی به منظور توسعه دارند که می توان از این ظرفیت استفاده مفید کرد.

فرماندار بانه؛ با اشاره به اینکه بانه از پتانسیل های خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است خاطرنشان کرد؛ همه ما بایستی تلاش کنیم که نظر سرمایه گذاران، داخلی و خارجی را با اولویت سرمایه گذاران بومی و داخلی برای ایجاد توسعه و اشتغال پایدار در این شهرستان فراهم کنیم.

فلاحی تصریح کرد: اگر چه شهرستان بانه یک شهر مرزی است و در حال حاضر  بواسطه بازارچه های موقت مرزی زمینه اشتغال برای روستاییان و مرزنشینان فراهم شده است اما پایداری این ظرفیت با توجه به شرایط روز منطقه ای و پاره ای از معادلات اقتصادی پایدار و همیشگی نیست.

وی یادآور شد؛با فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری در بانه  اشتغال پایدار برای جوانان فراهم خواهد شد که از این طریق آسیب های ناشی از شغل های کاذب موجود در بانه و ناپایداری امنیت شغلی این حوزه کاسته خواهد شد.


فرماندار بانه با اشاره به افزایش جمعیت بانه گفت: بر اساس آخرین آمار سرشماری جمعیت شهرستان بانه از رشد قابل ملاحضه ای برخوردار بوده است که این رشد نیاز به فراهم کردن زیرساخت ها و زمینه های اشتغال متناسب با رشد جمعیت  دارد.

فلاحی گفت:  فضای مجازی می تواند با تبلیغ در این فضا نظر سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در شهرستان بانه جلب کند و از این طریق موجب رشد و توسعه روز افزون  شهرستان شود.

 حمیدرضا خوشبخت رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه نیز در این جلسه؛ ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کانال های تلگرامی و شبکه های اجتماعی در بانه اظهار داشت: تا کنون دستور العمل ساماندهی کانال های تلگرامی به این اداره ابلاغ نشده است .

وی افزود: مدیران کانال های تلگرامی می توانند در این فرصت با مراجعه به اداره ارشاد این شهرستان و ارائه مدارک کارهای اولیه برای ثبت کانال خود را انجام دهند.



برچسب ها :

فرماندار بانهکانال های تلگرامیشبکه های اجتماعیسرمایه گذاری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی