دوشنبه 14 فروردین 1396 / 10:03|کد خبر : 2428|گروه : فرهنگي

مدیر آموزش و پرورش بانه خبر داد :

پذیرش و اسکان 9 هزار و 417 نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش شهرستان بانه

پذیرش و اسکان 9 هزار و 417 نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش شهرستان بانه

رضا خضری؛ امروز در پایان فعالیت ستاد اسکان مسافرین نوروزی آموزش و پرورش این شهرستان گفت: بر اساس آخرین آمارها، تا پایان 12 فروردین ماه سال جاری ، 9 هزار و 417 نفر روز در ستادهای اسکان موقت این مدیریت پذیرش و اسکان داده شدند .

به گزارش آرباباخبر، رضا خضری؛ امروز در پایان فعالیت ستاد اسکان مسافرین نوروزی آموزش و پرورش این شهرستان گفت: بر اساس آخرین آمارها، تا پایان 12 فروردین ماه سال جاری ، 9 هزار و 417 نفر روز در ستادهای اسکان موقت این مدیریت پذیرش و اسکان داده شدند .

 

وی افزود:بر اساس آخرین آمارهای موجود اعم از کلاس ها ، رزروهای اینترنتی اسکان ومرکز رفاهی خانه معلم ،از ابتدای کار پذیرش و اسکان مهمانان فرهنگی که از 27 اسفندماه95  تا پایان کار ستادهای اسکان مسافران نوروزی یعنی 12 فروردین ماه 96 ، 9 هزار و 417 نفر روز در ستادهای اسکان موقت این مدیریت پذیرش و اسکان داده شدند.

 

خضری گفت:تا پایان دوازدهمین روز بهار 96، افتخار میزبانی از 9 هزار و417 نفر روزمسافر فرهنگی نوروزی را در قالب 2هزار و 606 خانوار از سراسر کشور در مراکز اقامتی آموزش و پرورش این شهرستان داشته ایم.

 

مدیر آموزش و پرورش بانه همچنین تصریح کرد: این شهرستان با داشتن چشم انداز و مناظر طبیعی و جنگلی بسیار زیبا  و مراکز خرید ، با آمادگی و تجهیز کامل در ایام تعطیلات نوروز96 پذیرای میهمانان از شهرهای مختلف کشور بود و در این ایام و با تلاش همکاران به خوبی و بدون هیچ گونه مشکلی تمام مسافران در مدارس مورد پذیرش قرار گرفتند.

 

وی افزود: در زمینه نحوه اطلاع رسانی و تسهیل در رسم مسیر و کروکی ها و نصب بنر در ورودی های شهر، اقدامات مناسب و بسیارخوبی صورت گرفته بود و مسافران در این زمینه با کمترین مشکل مواجه بودند.

 

خضری در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات کلیه مسئولین سطح استان ، شهرستان، همکاران دست اندرکار پذیرش در ستاد اسکان و همکاران زحمتکش در مدارس اسکان، که در امر اسکان مسافران نوروزی، تلاش نمودند ، اظهار امیدواری کرد که تجربه ی سفر به شهرستان بانه برای مسافران عزیز، تجربه ی خوبی بوده باشد و برای همه ی آنان آرزوی سلامتی و موفقیت نمود.



برچسب ها :

مدیر آموزش و پرورش بانهاسکان فرهنگیانبانهتعطیلات نوروزی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی