دوشنبه 14 فروردین 1396 / 22:48|کد خبر : 2430|گروه : اجتماعي

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه:

اقامت بیش از 104 هزار گردشگر نوروزی در اماکن اقامتی بانه

اقامت بیش از 104 هزار گردشگر نوروزی در اماکن اقامتی بانه

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه از اسکان و اقامت 104 هزار و 547 مسافر نوروزی در ایام تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر  با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سفرهای نوروزی (26 اسفند ماه) تا پایان شب دوازدهم نوروز 96 بالغ بر  یکصد و چهارهزار مسافر نوروزی در اماکن اقامتی بانه اعم از هتل ها؛ هتل آپارتمان ها؛ مدارس، منازل استیجاری غیر مجاز ، مدارس و خانه معلم اسکان داده شدند.

 

وی افزود: ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه امسال نیز به روال سال های گذشته به منظور استقبال از مهمانان نوروزی با برگزاری چندین جلسه و تشکیل کمیته های نه گانه تمهیدات لازم را برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان را برای نوروز 96  پیش بینی و فراهم ساخت.

 

وی افزود:در همین راستا امسال علی رغم ۷ هتل،۷ هتل آپارتمان، بیش از یکصد منزل استیجاری مجاز، ۲۴ واحد آموزشی در قالب ۱۸۴ کلاس درس برای اسکان مهمانان فرهنگی و خانه معلم و دو سالن ورزشی به همراه 64 تخته چادر با ظرفیت اسکان شبانه بالغ بر 9 هزار مسافر شب خواب را در بانه پیش بینی کرده بود.

 

دبیر ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان بانه خاطر نشان کرد، در دور اول سفرهای نوروزی بیش از 45 هزار گردشگر در اماکن اقامتی مذکور اسکان داده شدند.

 

خندانی با اشاره به اینکه شرایط جوی در دور دوم سفرهای نوروزی نسبت به هفته اول تعطیلات مساعدتر بود گفت: با آغاز دور دوم سفرها مسافران بیشتری به شهرستان وارد شده و  مسافران بیشتری در هفته دوم تعطیلات در بانه اقامت کردند.

 

وی همچنین از تعداد ۴۵۲ بازدید نوروزی  با همکاری ادارات عضو ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان بانه از واحدهای اقامتی،گردشگری خدماتی، پذیرائی و رستورانها و اماکن و فروشگاهها ی تهیه و عرضه مواد خوراکی بعمل آمده است.


 
خندانی دبیر ستاداجرائی  خدمات سفر ویژه نوروز ۹۶ شهرستان بانه اظهار نمودن آمار ورود مسافر و گردشگر به نسبت سال قبل کمتر بوده است و شرایط جوی تاثیر بسزائی در این امر باتوجه به کوهستانی بودن و بارش نزولات آسمانی داشته است.

 

 خندانی در پایان از زحمات  کلیه اعضا و عوامل ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان بانه به ریاست "محمد فلاحی" فرماندار بانه تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی