پنجشنبه 17 فروردین 1396 / 13:31|کد خبر : 2436|گروه : فرهنگي

400 جلد کتاب به کتابخانه دانشگاه علمی کاربردی بانه اهدا شد

400 جلد کتاب به کتابخانه دانشگاه علمی کاربردی بانه اهدا شد

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرستان بانه گفت: "بنیاد فرهنگی اجتماعی جوانان نامی بانه' 400 جلد کتاب به کتابخانه این دانشگاه نموده است اهدا کرده است.

"عبدالواحد رفاعی" در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر  در این باره اظهار داشت: "بنیاد فرهنگی اجتماعی جوانان نامی بانه' در یک اقدام فرهنگی 400 جلد کتاب دانشگاهی را به کتابخانه دانشگاه علمی کاربردی بانه اهدا نمودند.
 

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد این کتاب ها دانشگاهی است افزود: این امر در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و تامین اقلام فرهنگی برای بهره برداری دانشجویان و استادان به این دانشگاه اهدا شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بانه خاطرنشان کرد،
چندی پیش نیز" آزاد یونسی" یکی از شهروندان بانه ای حدود یک صد جلد کتاب به کتابخانه این دانشگاه اهدا نموده بود  که با چنین اقداماتی امید می رود در آینده نیز این قبیل کارهای فرهنگی ادامه یابد.

"رفاعی" ارزش ریالی کتاب های اهدا شده توسط "
بنیاد فرهنگی اجتماعی جوانان نامی بانه' را بیش از 70 میلیون ریال برآورد کرد و گفت: این کتب بیشتر در حوزه مرتبط با علوم انسانی و شاخه های مختلف علوم انسانی است که از طریق این بنیاد به کتابخانه دانشگاه اهدا شده است.

وی تصریح کرد: این بنیاد که متشکل از عده ای جوان فرهنگی و تحصیل کرده می باشند تا کنون اقدامات دیگری در راستای ارتقای شاخص های فرهنگی شهرستان مانند کمک به تعمیر و بازسازی فضای مدارس روستایی و بهسازی فضاهای ورزشی این مدارس در سطح روستاهای بانه و  اقداماتی از این قبیل انجام داده اند.


ثبت نام 40 دانشجو برای نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی بانه

رئیس دانشگاه علمی کاربردی بانه در بخش دیگری از سخنان خود به ثبت نام و پذیرش دانشجو برای دوره های بدون آزمون در  نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۶- ۹۵ این دانشگاه هم اشاره کرد و گفت: در این ثبت نام که از ۲۴ اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سالجاری ادامه داشت بیش از 40 نفر متقاضی تحصیل در این دوره نام نویسی کردند.


وی با انتقاد از زمان نا مناسب و محدود این دوره از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گفت: علی رغم همه این محدودیت ها و با انجام اطلاع رسانی هایی که از طریق نصب بنر در نقاط مختلف شهر و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی انجام گرفت، توانستیم از این تعداد دانشجو نام نویسی کنیم که در مقایسه با سایر شهرهای استان کردستان یک آمار مناسب و منطقی می باشد.



رفاعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر که سه ترم تحصیلی از شروع کار و تاسیس دانشگاه علمی کاربردی بانه می گذرد  240 دانشجو در رشته های: "آی تی"، معماری، مدیریت کسب و کار، شهرسازی ، مدیریت امور دفتری، عمران و امداد و سوانح مشغول به تحصیل می باشند که دانشجویان جدید برای تحصیل در سه رشته آخر ثبت نام شدند.
 



برچسب ها :

دانشگاه علمی کاربردیبانهاهدای کتابکتابخانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی