دوشنبه 21 فروردین 1396 / 13:21|کد خبر : 2444|گروه : اجتماعي

گرگ سه شهروند سقزی را راهی بیمارستان کرد

گرگ سه شهروند سقزی را راهی بیمارستان کرد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت، شب گذشته ۳ شهروند سقزی که به علت گازگرفتگی یک قلاده گرگ زخمی شده بودند به بیمارستان این شهرستان منتقل شدند.

به گزارش آرباباخبر، دکتر محمد سرکوت غوثی با اعلام این خبر اظهارداشت: پس از مراجعه این فرد زخمی به بیمارستان و انجام کارهای درمانی و واکسیناسیون بر روی آنها ترخیص شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: این اتفاق ساعت ۲۳ و سی دقیقه شب گذشته صورت گرفته است و مجروحین به یقین گفته اند که حمله یک قلاده گرگ به آنان، زخمی شده اند.

وی در ادامه افزود: حمله گرگ به این افراد در حاشیه شهرک دانشگاه شهر سقز صورت گرفته است.

رئیس محیط زیست شهرستان سقز هم در باره این حادثه گفت، سه نفر از همکاران محیط زیست به محل مورد نظر اعزام شده اند تا موضوع را بررسی کنند.

حاج اسماعیلی افزود: معمولا گرگ ها در زمستان و زمانی که غذا برای آنان کم است به حاشیه روستاها یا شهرها برای پیدا کردن غذا می آیند، و این موضوع بررسی خواهد شد.

وی ادامه داد: هرچند در زمستان گذشته در حاشیه شهر سقز گرگ مشاهده شده است، اما راجع به مشاهده گرگ در شب گذشته در شهر سقز که ۳ نفر نیز مجروح و به بیمارستان مراجعه کرده اند، اکیپ گشت برای مشاهده مستندات اعزام تا این حادثه مشخص شود.

حاج اسماعیلی گفت: در بین گرگ، روباه و سگ هاری اتفاق می افتد و اگر شب گذشته گرگ بوده باشد که به این افراد حمله کرده است امکان دارد به بیماری هاری مبتلا باشد که موضوع به جد در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: گولان سقز



برچسب ها :

گرگزخمیسقزبیمارستان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی