چهارشنبه 23 فروردین 1396 / 19:57|کد خبر : 2446|گروه : اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش بانه:

خیرین بانه ای بیش از 1 میلیارد تومان در امر مدرسه سازی مشارکت کردند

خیرین بانه ای بیش از 1 میلیارد  تومان در امر مدرسه سازی مشارکت کردند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه گفت: خیرین مدرسه ساز این شهرستان در سال 95 بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان در امر مدرسه سازی به آموزش و پرورش کمک کردند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه پیش از ظهر امروز و با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کردستان؛ فرماندار بانه، مسئولین محلی و جمعی از خیرین مدرسه ساز در هتل هاله بانه برگزار شد.

رضا خضری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در این مراسم با اشاره به اقدامات و مشارکت خیرین بانه ای در حوزه مدرسه سازی در این شهرستان در سال 95 اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز شهرستان بانه در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون تومان در بحث مدرسه سازی اعم از مدارس شهری و روستایی بانه هزینه کردند.

وی افزود: در مجموع با احتساب اعتبارات دولتی در سال 95 بالغ بر 7 میلیارد و 437 میلیون تومان در امر مدرسه سازی در شهرستان بانه هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه، افتتاح مدرسه 15 کلاسه نیایش از محل اعتبارات دولتی که زمین آن توسط خانواده مرحوم محمد امین کمالی در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شده بود و همچنین افتتاح و بهره برداری از دبیرستان هیئت امنایی مهربان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان که سهم خیرین در این پروزه 600 میلیون تومان بود را از بزرگترین پروژه های مشارکتی بانه در سال 95 عنوان کرد.

 خضری، بهره برداری از دبیرستان نمونه دولتی دخترانه فردوس در مقطع متوسطه اول با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 592 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی که زمین آن اهدایی خیرین بود را از دیگر افتخارات برای شهرستان بانه در حوزه مدرسه سازی در سال گذشته عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در سال 95 مدارس دو کلاسه روستای چیچوران و خشک دره که سهم خیرین در این مدارس به ترتیب 40 و 45 میلیون تومان بود نیز با همت و مشارکت خیرین نیک اندیش شهرستان بانه به بهره برداری رسید.

مدیر آموزش و پرورش بانه تصریح کرد: در سال گذشته،  افتتاح سالن جلسات اداره آموزش و پرورش بانه و همچنین چمن مصنوعی دبیرستان هیئت امنایی سینا با صرف یکصد میلیون تومان نیز  با مساعدت خیرین به بهره برداری رسید تا دبیرستان هیئت امنایی سینا بعنوان تنها مدرسه استان کردستان که دارای چمن اختصاصی باشد در این سال افتتاح و به بهره برداری برسد.

مدیر آموزش و پرورش بانه، همچنین از آماده سازی چند مدرسه تا مهر ماه امسال و برای سال تحصیلی 97-96 هم خبر داد و گفت: مدارس سه کلاسه در روستاهای برده رش و کیوه رود؛ مدرسه 6 کلاسه روستای ننور و دو کلاسه روستای کانی ناو هم از جمله این مدارس است که با مشارکت خیرین در مدت مذکور تکمیل و به اتمام خواهد رسید.

خضری با بیان اینکه؛ مدرسه 6 کلاسه ننور تمام خیر ساز است گفت: برای بهره برداری از این مورسه 700 میلیون تومان اعتبار  نیاز  است که همه این اعتبار  از محل مشارکت خیرین تامین خواهد شد و در حال حاضر نیز بیش از 60 درصد عملیات احداث آن به اتمام رسیده که برای سال تحصیلی جدید قابل بهره براداری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد؛ سهم خیرین در مدارس برده رش؛ کیوه رود و کانی ناو نیز به ترتیب 150 و شصت میلیون می باشد که با اتمام و تحویل این مدارس تعهد خیرین به یک میلیارد و 750 میلیون تومان خواهد رسید.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

آرزو [یکشنبه 17 فروردین 1399 | 11:30] پاسخ

نیازبه کمک مالی دارم بخداوقت عمل دارم سزاریان تروخدا بهم کمک کنین پول بیمارستانم دومیلیون میشه شوهرم کارگرهست A394

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی