چهارشنبه 13 آبان 1394 / 13:53|کد خبر : 245|گروه : سياسي

امام جمعه بانه:

آمریکا هرگز دست از دشمنی با ملت ایران بر نمی دارد

آمریکا هرگز دست از دشمنی با ملت ایران بر نمی دارد

امام جمعه بانه با اشاره به سابقه دیرینه دشمنی آمریکا با ملت ایران گفت: آمریکا هرگز دست از دشمنی با ملت ایران بر نمی دارد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه شهرستان بانه در مراسم بزرگداشت 13 آبان در جمع راهپیمایان حاضر در این مراسم ضمن تبریک سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 58 گفت: با نگاهی به تاریخ معاصر ایران خواهیم فهمید که دشمنی آمریکا با ملت مسلمان ایران یک سابقه دیرینه و طول و درازی دارد.

وی با اشاره به سه واقعه مهم 13 آبان در سال های 42، 57 و 58 افزود: ریشه این سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران،  از تبعید حضرت امام خمینی (ره) در 13 آبان سال 42 گرفته تا قتل و کشتار دانش آموزان در 13 آبان سال 57 و بالاخره اقدامات جاسوسی این کشور از ملت ایران  پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در نهایت منجر  به تسخیر لانه جاسوسی این کشور در سیزدهم آبانماه سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام شد همه ریشه در دشمنی آمریکا با ملت ایران دارد.

حیدری همچنین تحریک کشور عراق بر علیه مردم ایران در سال 59 و آغاز جنگ تحمیلی، ترور شخصیت های انقلابی، تحریم های قتصادی و غیره را نمونه بارزی از دشمنی های آشکار و پنهان این شیطان بزرگ بر علیه ملت بزرگ ایران برشمرد.

امام جمعه بانه تصریح کرد: اتحاد و همبستگی ملی و مذهبی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم ایران بوده که بایستی قدر این وحدت و همبستگی را دانست.

وی با بیان اینکه دشمن همواره از این اتحاد و انسجام اسلامی بین مسلمانان ترس و واهمه دارد خاطرنشان کرد: مسلمانان بایستی با حفظ این وحدت و همبستگی دشمن را در رسیدن به مقاصد شوم خود ناکام بگذارند.



برچسب ها :

امام جمعه بانهدشمنی آمریکا با ملت ایرانآبان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی