دوشنبه 28 فروردین 1396 / 07:44|کد خبر : 2457|گروه : فرهنگي

فرمانده سپاه بانه:

پیش‌بینی بازدید ۲۰۰ هزار زائر راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس بانه

پیش‌بینی بازدید ۲۰۰ هزار زائر راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس بانه

فرمانده سپاه بانه با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر 160 هزار زائر راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس بانه بازدید کردند گفت:پیش‌بینی می شود امسال ۲۰۰ هزار زائر در قالب کاروان های راهیان نور از این یادمان های در بانه دیدن کنند.

سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه شهرستان بانه، در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این موضوع  اظهار داشت: شهرستان بانه به واسطه داشتن یادمان های دفاع مقدس در سیرانبند و بوالحسن سالانه پذیرای خیل عظیمی از کاروان های راهیان نور به این شهرستان می باشد بطوریکه در سال گذشته(1395)، بالغ بر 160 هزار زائر در قالب کاروا های راهیان نور از این یادمان های دفاع مقدس بانه دیدن کردند.

وی افزود: اعزام کاروان های راهیان نور از سراسر کشور به شهرستان بانه امسال از هفته دوم  اردیبهشت ماه آغاز می شود که پیش بینی می شود امسال نیز بیش از 200 هزار زائر از محل یادمان های دفاع مقدس بانه در سیران بند و بوالحسن بازدید کنند.

فرمانده سپاه بانه خاطرنشان کرد، علی رغم اینکه طی چند سال گذشته فعالیت‌های موثری در راستای  ارتقا زیرساخت های لازم برای حضور راهیان نور در یادمان های سیران بند و بوالحسن انجام شده است امسال نیز  اقدامات خوبی در یکماه گذشته در جهت آماده سازی این یادمان ها برای پذیرایی از کاروان های راهیا نور انجام شده است.  


وی با اشاره به استقبال خوب مردم ولایت مدار و شهید پرور ایران از یادمان های دفاع مقدس بانه تصریح کرد: زائرین یادمان های دفاع مقدس شهرستان بانه هر ساله در حال افزایش است و این موضوع می تواند ظرفیت مناسبی برای رشد و ارتقای شاخص های فرهنگی و اقتصادی شهرستان بانه باشد.

سرهنگ سلیمانی، راهیان نور را فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر چهره فرهنگی بانه و همچنین رشد اقتصادی این شهرستان دانست و به تقویت زیر ساخت های موجود در این حوزه تاکید کرد.

فرمانده سپاه بانه ضمن تقدیر از همکاری شایسته آموزش و پرورش با ستاد راهیان نور شهرستان بانه برای در اختیار گذاشتن فضای مدارس به منظور اسکان زائران خاطرنشان کرد، با احتساب این ظرفیت هر شب امکان اسکان بیش از سه هزار زائر راهیان نور در  باه وجود دارد.



برچسب ها :

راهیان نوربانهدفاع مقدسفرمانده سپاه بانهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی