شنبه 2 اردیبهشت 1396 / 09:56|کد خبر : 2467|گروه : اجتماعي

14 پروژه مردم یاری و محرومیت زدایی توسط سپاه در مناطق روستایی بانه اجرا می شود

14 پروژه مردم یاری و محرومیت زدایی توسط سپاه در مناطق روستایی بانه اجرا می شود

فرمانده سپاه بانه گفت: امسال 14پروژه مردم یاری و محرومیت زدایی توسط سپاه در منطق محروم و روستایی بانه اجرا می شود.

سرهنگ مصطفی سلیمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: سپاه پاسداران بعنوان یک نهاد مردمی که اصلی‌ترین رسالت آن «دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام» است همواره در برهه های مختلف زمانی در کنار مردم و پشتبان آنان بوده است.

وی افزود:: سپاه پاسداران در کنار رسالت اصلی خود رسالت‌های دیگری همچون مردم‌یاری و کمک به محرومین جامعه را در اولوین برنامه های کاری خود قرار داده دارد و در همین راستا پروژه‌های محرومیت زدایی و مردم یاری را در مناطق محروم روستایی بصورت ویژه ای دنبال می‌کند.

فرمانده سپاه شهرستان بانه تصریح کرد: سپاه پاسداران از بدو تأسیس تاکنون همواره در خدمت مردم و مستضعفین جامعه بوده و در چند سال اخیر نیز بنا به دستور رهبر معظم انقلاب در کنار حفظ رسالت واقعی خود در حوزه «مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی» نیز بصورت جدی ورود پیدا کرده است.

وی گفت: سپاه شهرستان بانه در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب اقدامات موثری در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی انجام داده بطوریکه از سال 88 تا پایان سال 95 پروژه‌های قابل توجهی را با هزینه‌کرد بالغ بر 21 میلیارد و 168 میلیون ریال احداث  و به اتمام رسانده است.

سلیمانی افزود: ساخت خانه‌های محروم، مسجد، غسالخانه، مدرسه، خانه عالم، سرویس‌های بهداشتی، آبرسانی بهداشتی به روستاها، احداث پل و راه‌های روستایی از جمله پروژه‌هایی است که توسط سپاه در مناطق محروم مرزی و روستایی شهرستان بانه ساخته شده است.

اجرای  20 پروژه محرومیت‌زدایی و 3 راه روستایی در سال گذشته در شهرستان بانه

وی اظهار کرد: سال گذشته بسیج سازندگی سپاه شهرستان بانه توانست 20 پروژه محرومیت‌زدایی و سه راه روستایی را با مجموع اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 325 میلیون ریال احداث و تحویل مردم منطقه بدهد.

فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: امسال بسیج سازندگی سپاه بانه در نظر دارد که در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی نسبت به ساخت 6 واحد خانه محروم روستایی، دو باب خانه عالم، سه سرویس بهداشتی و احداث سه راه روستایی اقدام کند و آنها را تحویل مردم منطقه دهد.

وی گفت: امسال سپاه برای اتمام و تکمیل پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان بانه 14 پروژه مردم یاری و محرومیت زدایی را با تخصیص اعتباری بیش از دو میلیارد و 240 میلیون ریال در مناطق مختلف روستایی و محروم بانه اجرا خواهد کرد.



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانهمردم یاریمحرومیت زداییبانهراه روستایی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی