جمعه 1 اردیبهشت 1396 / 13:59|کد خبر : 2468|گروه : سياسي

مردم در انتخابات پیش رو اصلح ترین و کارآمدترین کاندید را انتخاب کنند

مردم در انتخابات پیش رو اصلح ترین و کارآمدترین کاندید را انتخاب کنند

امام جمعه موقت بانه گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اصلح ترین و کارآمدترین نامزد را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا جمال کریمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بانه با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از مهم‌ترین رویدادهایی است که تاثیر به‌سزایی در «رشد و توسعه» کشور دارد.

وی گفت: مردم باید در انتخابات ریاست جمهوری با نهایت دقت و تأمل اصلح‌ترین و کارآمدترین رئیس جمهور را انتخاب کنند.

امام جمعه موقت بانه تصریح کرد: باید همه مردم ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری از منویات رهبر معظم انقلاب پیروی و با شناخت و تحقیقات لازم شخص متعهد، صادق و دلسوز را انتخاب کنند

ماموستا کریمی با اشاره به نام‌گذاری شعار امسال به نام «اقتصادمقاومتی, تولید-اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: "معیشت مردم و مشکل بیکاری" از مهم‌ترین دغدغه‌های معظم‌له است و در دیدار اخیر ایشان با فرماندهان ارتش به این موضوع اشاره فرمودند.

وی اظهار کرد: «بیکاری» در استان کردستان به‌ویژه شهرستان بانه نیز بیداد می‌کند و باید تمام مسئولین استانی و محلی در راستای حل این معظل و تحقق فرامین رهبری و شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه موقت بانه در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به هفته سلامت گفت: سلامتی از بزرگ‌ترین نعمت‌های خداوند به مخلوقاتش بوده و کسانی هم که در راستای حفظ سلامتی شهروندان و فراهم کردن زمینه‌های این موهبت الهی تلاش می‌کنند از اجر بزرگی برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به تأکیدات دین اسلام گفت: همه ما باید در حفظ سلامتی، نظافت و نگهداری محیط زندگی خود تلاش کنیم.



برچسب ها :

امام جمعه موقتانتخاباتبانهآرباباکاندیدبیکاری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی