دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 / 18:04|کد خبر : 2471|گروه : سياسي

توطئه های امروز غرب در کشورهای اسلامی برای حفظ اسرائیل و مخالفت با اصل اسلام است

توطئه های امروز غرب در کشورهای اسلامی برای حفظ اسرائیل و مخالفت با اصل اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نا امنی های حال حاضر در کشورهای اسلامی گفت: همه این نا امنی ها زیر سر دنیای غرب و به منظور حفظ اسرائیل و مخالفت با اصل اسلام است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی شاهرودی امروز در همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت شهرستان بانه که در مسجد جامع دهستان بوالحسن برگزار شد؛ با اشاره به نقش روحانیت در ترویج و حفظ دین اسلام اظهار داشت: روحانیون بعنوان وارثان انبیا همواره نقش مهمی در دعوت مردم به اسلام و مبارزه با انحرافات در جامعه داشته اند.

وی با اشاره به ویژگی های دین اسلام در مقایسه با سایر ادیان الهی افزود: جامعیت اسلام  مهمترین ویژگی این دین الهی است بطوریکه این ویژگی آن را از انزوا در طول اعصار مختلف مصون کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: از این رو دشمنان دین اسلام در سراسر دنیا و در راس آنان استکبار جهانی برای مقابله با اسلام در عصر حاضر گروهک های تروریستی و تکفیری را ایجاد کرده و باحمایت از  اقدامات خشونت آمیز آنان بر علیه مسلمانان و سایر ادیان الهی قصد ترویج اسلام هراسی در دنیا و  از این طریق، تضعیف اسلام و مسلمانان را دنبال می کند.

وی حفظ اسرائیل و تشکیل خاورمیانه بزرگ را از دیگر دلایل حمایت استکبار از تشکیل این گروهک ها برشمرد و گفت: جنگ و آشوبی که امروز بواسطه تفرقه در کشورهای اسلامی رواج دارد به ضرر اسلام و در راستای منافع استکبار است.

 وی با اشاره به نقش علمای اسلام در خنثی کردن آتش این تفرقه تصریح کرد: علما بایستی با آگاهسازی اذهان عمومی، جامعه را نسبت به واقعیت این گروهک ها و هدف از تشکیل آنان آگاه سازند.

حجت الاسلام شاهرودی دردبخش دیگری از سخنان خود، علما را پرچم داران جهاد کبیر عنوان کرد و گفت: جهاد کبیر یعنی مقابله با دشمن و در این بین نقش علما مقابله و جلوگیری از تحقق اهداف آنان در حوزه های سیاسی؛ اجتماعی؛ فرهنگی و اقتصادی می باشد.

 نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: دشمنان اسلام و ملت ایران به دنبال وابستگی ملت ما به غرب و کشورهای اروپایی هستند که ما نیز بایستی در مقابله با این حربه دشمن در عرصه جهاد کبیر با تلاش برای  استقلال و قطع وابستگی در حوزه های مذکور کوشا باشیم.

آحجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی، تلاش برای حفظ  استقلال سیاسی؛ اجتماعی؛ فرهنگی و اقتصادی را از دیگر مصادیق جهاد کببر برشمرد و برای جهاد در این عرصه تاکید کرد.

وی با اشاره به رشد اقتصادی، علمی، نظامی و اقتصادی کشور ایران در چند دهه  اخیر آن را از برکات ایمان مردم و ایستادگی آنها در برابر دشمنان دین عنوان کرد و گفت: امروزه دشمن با ایجاد فشار در حوزه اقتصادی می خواهد به مردم و ملت ما فشار وارد کند که رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر با تاکید به اقتصاد مقاومتی به مقابله با این توطئه برخاسته اند.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث انتخابات هم  اشاره کرد و گفت: در بحث انتخابات مشارکت و حضور حداکثری مردم در  مرحله اول از همه مهمتر است چرا که حضور و مشارکت حداکثری مردم میتواند نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه های دشمنان بر علیه ملت و نطام اسلامی داشته باشد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد؛ مردم در انتخاب  پیش رو از بین کاندیداهای موجود ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها به اصلح ترین، دلسوزترین و کارآمدترین آنان رای دهند تا در آینده شاهد رشد و توسعه روز افزون کشور باشیم.

 وی مشکلات موجود کشور در عرصه های اقتصادی را ناشی از ضعف مدیریتی دانست و گفت: با توجه به ظرفیت بالا و ذخایر طبیعی غنی که کشور ما وجود دارد همه این مشکلات در سایه یک مدیدیت درست و اصولی از بین می رود.

وی در ادامه به احیای روستاها نیز تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه در حوزه زیر ساخت ها در روستاها در دولت های مختلف خوب کار شده است می توان با ترویج صنایع دستی و مشاغل خانگی درآمدزا به توسعه روستاها کمک کرد و با رونق بخشی به تولید در روستاها مانع از مهاجرت روستاییان به شهرها شد..



برچسب ها :

نماینده ولی فقیه در استان کردستانبانهتجلیل از روحانیون پیشکسوت بانهآرباباخبربوالحسن

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی