دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 / 17:27|کد خبر : 2472|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

جاده بانه - بوالحسن بازسازی و آسفالت می شود

جاده بانه - بوالحسن  بازسازی و آسفالت می شود

فرماندار بانه گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب جاده بانه بوالحسن این راه مواصلاتی امسال بازسازی و آسفالت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، "محمد فلاحی" فرماندار بانه صبح امروز در همایش تجلیل از روحانیون پیشکسوت شهرستان بانه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در روستای بوالحسن بانه برگزار شد؛ ضمن تقدیر از حضور حجت الاسلام شاهرودی در این برنامه اظهار داشت: مردم شهرستان بانه از وفادارترین مرزنشینان به نظام جمهوری اسلامی هستند بطوریکه در این حوزه سرآمد شهرهای استان می باشند.

وی با اشاره به وجود یادمان های دفاع مقدس بوالحسن و شهدای غریب و گمنام سیران بند افزود: وجود این دو یادمان دوران دفاع مقدس نماد بارزی از رشتادت های مردم این شهر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در طول هشت سال جنگ تحمیلی می باشد.

فرماندار بانه در ادامه به تلاش گروهک های تکفیری برای ترویج خشونت و افکار انحرافی در جامعه اشاره کرد و  اظهار داشت: روحانیون وظیفه خطیری در هدایت و پرورش افکار جامعه بویژه قشر جوان در مقابله با این جریان ها دارند.

فلاحی یادآور شد، امروز دشمن در دو عرصه فرهنگی وارد جنگ نرم با ملت ایران شده است که ترویج افکار انحرافی در بین جامعه و از طرفی دیگر نشر فرهنگ غرب  و ابتذال در جامعه از جمله این عرصه ها می باشد که نقش روحانیون در مقابله با این افکار بسیار تاثیر گذار و موثر می باشد.

فرمانداردبانه در بخش دیگری از سخنان خود به نام گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال هم اشاره کرد و گفت: همه ما مسئولین مکلف هستیم که در راستای تحقق شعار سال در مسیر اشتغالزایی و تولیدگام برداریم.

فلاحی با بیان اینکه شهرستان بانه از  ظرفیت های مناسبی در حوزه تولید و اشتغالزایی برخوردار است گفت: بایستی در کنار مبادلات مرزی، کشاورزی،مشاغل خانگی و صنایع دستی نیز احیا و تقویت شود.

فرماندار بانه با اذعان به وضعیت بد جاده دسترسی بانه به روستای بوالحسن نیز  قول مساعد دادند که ظرف امسال  جاده مذکور بازسازی و تعمیر شود.

وی با اشاره به این موضوع که گسترش روستاها و جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها  از اولویت های کاری فرمانداری بانه است خاطرنشان کرد، برای تحقق این موضوع گسترش محدوده ساخت و ساز در روستای بوالحسن نیز مورد تحقیق و مطالعه قرار خواهد گرفت.

فرماندار بانه در بخش پایانی سخنان خود به بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوارهای اسلامی شهر و روستا نیز پرداخت و خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای شد.



برچسب ها :

فرماندار بانههمایش تجلیل از روحانیون پیشکسوتبانهآرباباخبرتولید اشتغالبوالحسن

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی