پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 / 15:45|کد خبر : 2478|گروه : اجتماعي

ارائه خدمات رایگان درمانی به دانش آموزان استثنایی بانه

ارائه خدمات رایگان درمانی به دانش آموزان استثنایی بانه

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه از آمادگی تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ارائه خدمات رایگان درمانی به دانش آموزان مدرسه استثنایی تربیت این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، علی شالباف امروز در  مراسم جشن شادی که بمناسبت هفته سلامت در مدرسه استثنایی تربیت این شهرستان برگزار شد، با اشاره به ویزگی های دانش آموزان این مدرسه اظهار داشت: دانش آموزان با شرایط ویژه نیازمند مراقبت و توجه بیشتری در حوزه های مختلف بهداشت روانی و جسمی هستند که می بایست از  طرف مربیان و اولیاء دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست افزود: در شرایط عادی نیز همه افراد در نوبه خود استثنایی هستند چرا که توانایی های متفاوت فردی آنها را در حوزه های مختلف با دیگران متفاوت و استثنایی کرده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بانه خاطر نشان کرد، شبکه بهداشت و درمان ایم شهرستان در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت که یکی از مهمترین اهداف آن ارائه خدمات رایگان به اقشار مختلف جامعه  بویژه نیازمندان است  آمادگی دارد که به دانش آموزان این مدرسه خدمات بهداشتی اولیه را بصورت رایگان ارائه کند.

شالباف تصریح کرد: تیم سلامت شبکه بهداشت و درمان بانه متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک و کارشناسان سلامت در این مدرسه حضور یافته و ضمن ویزیت رایگان خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز را نیز در مورد دانش آموزان مدرسه استثنایی تربیت بانه ارائه دهند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های هفته سلامت در شهرستان بانه خاطرنشان کرد، امسال بالغ بر 50 عنوان برنامه با محوریت افسردگی و بیماری های روانی اجرا خواهد شد.

شالباف خاطرنشان کرد، در راستای اجرای برنامه های طرح تحول نظام سلامت از سال 95 تمام خدمات مشاوره ای و روانشناسی در مراکز سلامت بانه بصورت رایگان انجام می شود.



برچسب ها :

دانش آموزان استثناییبانهآرباباخبرخدمات رایگان درمانیهفته سلامت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی