جمعه 8 اردیبهشت 1396 / 15:03|کد خبر : 2480|گروه : ورزشی

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته سلامت در بانه برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت هفته سلامت در بانه برگزار شد

صبح امروز بمناسبت هفته سلامت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز بمناسبت هفته سلامت و همزمان با آخرین روز از این هفته، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با شعار" زندگی سالم، با نشاط و امید" در بانه برگزار شد.
 

 شرکت کنندگان در این همایش از مقابل درمانگاه بهداشتی درمانی  شماره یک واقع در "سه راه سلیمان بگ" تا پارک پیرمراد را بصورت پیاده طی کردند.

علی شالباف، رئیس مرکز بهداشت بانه در این همایش ضمن تقدیر از همکاری سایر ادارات و نهادهای دولتی  با شبکه بهداشت و درمان بانه در برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی اظهار داشت: ورزش نقش بسزایی در سلامت افراد و افزایش نشاط اجتماعی دارد.

وی با اشاره به شیوع بیماری های غیر واگیر مانند دیابت ،  بیماری های قلبی عروقی و انواع سرطان ها  در بین افراد جامعه اظهار داشت: امروزه تغذیه نامناسب، سبک زندگی غلط و نداشتن تحرک از جمله مهمترین عوامل در ایجاد بیماری های مذکور است.

رئیس مرکز بهداشت بانه تصریح کرد: برگزاری همایش های پیاده روی و برنامه های ورزشی مختلف در مناسبت های گوناگون نقش بسزایی در ترویج فرهنگ گرایش به ورزش های همگانی در بین افراد اجتماع دارد.

وی خاطرنشان کرد، افراد برای در امان ماندن از بیماری های غیرواگیر بایستی خود ،خانواده  و اطرافیان را به ورزش و پرداختن به فعالیت ها ی بدنی تشویق و ترغیب کنند.



 



برچسب ها :

همایش پیاده روی خانوادگیبانههفته سلامتارباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی