شنبه 9 اردیبهشت 1396 / 15:25|کد خبر : 2482|گروه : اجتماعي

فرمانده سپاه بانه:

حمایت های معنوی زنان پاسدار از همسران خود قابل تقدیر است

حمایت های معنوی زنان پاسدار از همسران خود قابل تقدیر است

فرمانده سپاه بانه با اشاره به نقش همسران پاسدار در حمایت از شوهران خود اظهار داشت: حمایت های روحی و معنوی زنان پاسدار از همسرانشان قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، صبح امروز بمناسبت میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، مراسمی به همین مناسبت با حضور خانواده پاسداران سپاه بانه در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ "مصطفی سلیمانی" فرمانده سپاه بانه در این مراسم ضمن تبریک هفته پاسدار و سالروز میلاد امام حسین(ع) اظهار داشت: شغل پاسداری بدلیل ماموریت های متعددی که پاسداران در راستای دفاع از انقلاب و ارزش های نظام دارند از دشواری های خاص خود برخوردار است.

وی در ادامه افزود: همراهی زنان پاسدار و حضور آنان در کنار همسران خود نقش بسزایی در تقویت روحی و معنوی پاسداران دارد که قابل تقدیر است.

سرهنگ سلیمانی از زنان بعنوان اصلی ترین رکن در نهاد خانواده یاد کرد و گفت: همراهی زنان با همسران خود در فراز و نشیب های زندگی موجب افزایش قدرت و انگیزه همسران در انجام مسئولیت و ماموریت های محوله در شغل های سازمانی و اجتماعی آنها می شود.

فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: بصیرت زنان نقش بسزایی در سعادت اعضای خانواده و در مجموع اجتماع دارد چرا که زنان با ایمان، شجاع و بصیر  فرزندان مومن و متعهد برای جامعه تربیت می کنند و از طرفی دیکر موجبات رشد معنوی و روحی همسران خود را فراهم می سازند.

سرهنگ سلیمانی از زنان پاسداران خواست تا در برنامه های فرهنگی، تفریحی و اجتماعی بیش از پیش حضور یابند و  با حضور خود در این مراسمات موجبات نشاط و رشد خانواده را مهیا کنند.

گفتنی است که اجرای مولودی خوانی، پخش کلیپ های شاد؛ اهدای جوایز به کودکان حاضر در این مراسم و در پایان صرف ناهار از دیگر برنانه های جانبی این مراسم بود.



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانهروز پاسدارامام حسینحمایتآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی