دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 / 15:12|کد خبر : 2488|گروه : فرهنگي

فرماندار بانه:

جانبازان نماد استقامت و ایستادگی مردم ایران هستند

جانبازان نماد استقامت و ایستادگی مردم ایران هستند

فرماندار بانه با بیان اینکه جانبازان نماد صبر و ایستادگی مردم ایران هستند گفت: جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود چنین انسان هایی است که امروزه تمام قد در برابر استکبار ایستاده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امروز همزمان با میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز مراسمی به همین مناسبت در بزرگداشت شان و منزلت جانبازان در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی بانه برگزار شد.

 "محمد فلاحی" فرماندار بانه در این مراسم با اشاره به نقش جانبازان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: جانبازان و شهداء کسانی بودند که در حساس ترین برهه از تاریخ این انقلاب وقتی که کشور و نظام نوپای اسلامی مورد تهاجم رژیم بعثی با حمایت کشورهای مرتجع منطقه ای و فرامنطقه ای قرار گرفت با حضور خود در میادین نبرد تمام قد در برابر تجاوز رژیم بعث و تمام حامیان آنها ایستادگی کردند.

وی افزود: در سایه ایثار و از خودگذشتگی شهداء ،ایثارگران و جانبازان حتی یک وجب از خاک این مرز و بوم بدست دشمنان نیفتاد و دشمن بعثی بعد از 8 سال تجاوز با تمام خفت و خواری شکست خود را پذیرفت.

فرماندار بانه با بیان اینکه دشمن امروز هم بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه از عمر انقلاب دست از دشمنی با ملت و مردم ایران برنداشته است گفت: نظام جمهوری اسلامی تنها نطام و کشوری است که تمام قد در برابر استکبار و مستکبرین ایستاده است و از طرفی دیگر نقش مهمی در بیداری اسلامی کشورهای منطقه ای در برابر مستکبران  داشته است.

وی امنیت، عزت و اقتدار امروز ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون رشادت و از خودگذشتگی ایثارگران، جانبازان و شهداء دانست و یادآور شد، جانبازان یادگاران کاروان شهداء و  نماد مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر تجاوز مهاجمان هستند که درس ایثار و از خودگذشتگی را به ملت بزرگ ایران آموختند.

وی در  بخش پایانی سخنان خود به انتخابات پیش رو نیز اشاره کرد و ضمن بیان حساسیت انتخابات مذکور؛ خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای شد.

نماینده عالی دولت در بانه؛ حضور حداکثری و دقت در انتخاب کاندیداهای اصلح ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، را موجب پیشرفت، عمران و آبادانی هر چه بیشتر کشور دانست و گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب افزایش قدرت دیپلماسی کشور در عرصه بین الملل نیز خواهد شد.



برچسب ها :


نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی