پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 / 09:59|کد خبر : 2493|گروه : سياسي

فرمانده سپاه بانه:

دشمن امروز اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است

دشمن امروز اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است

فرمانده سپاه بانه با اشاره به اقدامات ضد فرهنگی دشمن در کشورهای اسلامی بویژه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن امروز اعتقادات جوانان ما را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ "مصطفی سلیمانی" فرمانده سپاه بانه امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه که با حضور پایوران و بسیجیان و پرسنل وظیفه در حسینیه حضرت مهدی(عج) اسپاه بانه برگزار شد؛ با اشاره به اینکه رشد و تقویت اعتقادات و مبانی اسلامی از اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی بود اظهار داشت: مردم مومن و مسلمان ایران به خاطر اعتقادات خود از بسیاری مسائل دنیوی خود گذشتند بطوریکه در راه عقیده و باورهای خود جان شرین شان را نیز فدا کردند.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران یک نهاد ارزشی و انقلابی است افزود: از این رو نیروهای این مجموعه انقلابی توام با معنویت  را  نیز جمعی از جوانان مومن، انقلابی و متعهد تشکیل می دهند.

فرمانده سپاه بانه با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: نیروهای بسیج، سپاه و رزمندگان اسلام در بهبوهه جنگ لحظه ای از اعتقادات و آرمان های خود عقب نشینی نکردند و توانستند در سخت ترین لحظات جنگ نیز در پای اعتقادات خود راسخ و استوار باشند.

فرمانده سپاه بانه گفت: با توجه به اینکه دشمن امروز اعتقادات مردم و جوانان این مرز و بوم را هدف قرار داده است لذا می طلبد همه مسئولین؛ نخبگان و آحاد جامعه به مقابله با این شبیخون فکری و فرهنگی دشمن بپردازند.

وی با بیان اینکه پاسداری و صیانت از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی ایران اصلی ترین رسالت سپاه پاسداران است خاطرنشان کرد؛ از این رو سپاه بعنوان حافظ دستاوردهای نظام در برابر تهدیدات دشمن بسته به نوع تهدیدات مقابله به مثل می کند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: امروز جنگ دشمن با مردم ما جنگ اعتقادی است و لذا سپاه پاسداران با تقویت مبانی اعتقادی و در اولویت قرار دادن اقدامات فرهنگی مناسب  به مقابله با این هجمه دشمن برخاسته است.



برچسب ها :

فرمانده سپاه بانهاعتقاداتجوانانشبیخون فرهنگیآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی