پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 / 10:18|کد خبر : 2494|گروه : سياسي

بیگلری: از هیچ کاندید شورا و ریاست جمهوری حمایت نمی کنم

بیگلری: از هیچ کاندید شورا و ریاست جمهوری حمایت نمی کنم

نماینده مردم سقز و بانه با بیان اینکه مردم در انتخاب کاندید مورد نظر خود آزاد هستند گفت: از هیچ کاندید شورا و ریاست جمهوری حمایت نمی کنم

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مهندس محسن بیگلری روز گذشته در مراسم نکوداشت مقام معلم که بمناسبت سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم در دانشگاه پیام نور بانه برگزار شد؛ ضمن اشاره به جایگاه و منزلت معلم اظهار داشت: معلمان نخبگان جامعه هستند که تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد جامعه را بر عهده دارند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو در اردیبهشت ماه سالجاری افزود: انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بدلیل تاثیر گذاری بالایی که در میزان  رشد، عمران و پیشرفت کشور به دنبال دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیگلری با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات هم خاطرنشان کرد، دشمنان نظام اسلامی و ملت ایران چشم به این انتخابات دوخته اند و حضور پرشور مردم می تواند تمام معادلات آنان را در دشمنی با ملت و نظام ایران برهم زده و توطنه های آنان را خنثی کند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس تصریح کرد: علی رغم اینکه حضور و مشارکت حداکثری مردم نظام را از توطئه های دشمنان مصون خواهد کرد، از طرفی دیگر موجب انتخاب کاندید اصلح تر از بین سایر کاندیدها نیز می شود.

وی انتخابات شوراها را نیز مهم برشمرد و گفت: انتخاب شورای شهر نیز در نوبه خود سهم بسزایی در عمران و توسعه شهری دارد چرا که شورای خوب، شهردار کارآمد و منعهد انتخاب می کند و قطعا  و شهردار کارآمد نیز شهری آباد خواهد ساخت.

بیگلری تصریح کرد: اخیرا زمزمه هایی مبنی بر دخالت بنده در انتخابات شوراها شنیده می شود  که لازم است از همین تریبون عرض کنم که بنده از هیج کدام یک از کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا و  یا ریاست جمهوری حمایت نمبکنم و  مردم با تحقیق در مورد کاندیداها از روی شناخت به آنها رای خواهند داد و خود در انتخاب نماینده مورد نظرشان آزاد هستند.



برچسب ها :

انتخاباتبیگلرینمایندهکاندید اصلحآرباباخبر بیگلرینمایندهانتخاباتکاندیدحمایتشوراریاست جمهوری

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی