پنجشنبه 14 اردیبهشت 1396 / 12:29|کد خبر : 2496|گروه : سياسي

بیگلری در یادواره شهدای فرهنگی بانه:

برخی از خانواده شهداء دغدغه استخدامی و مسکن دارند

برخی از خانواده شهداء دغدغه استخدامی و مسکن دارند

نماینده مردم سقز و بانه شامگاه امشب در مراسم یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بانه، با بیان اینکه برخی از خانواده شهداء دغدغه استخدامی و مسکن دارند به تلاش مسئولین نسبت به حل مشکلات استخدامی و مسکن خانواده شهدا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، شامگاه گذشته یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بانه، گرامیداشت یاد و خاطره  8 شهید فرهنگی این شهرستان با حضور مهندس بیگلری در سالن آمفی تئاتر کانون ولایت بانه برگزار شد.

مهندس بیگلری با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور و ملت ایران مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهیدان است اظهار داشت: شهیدان بر گردن همه مردم ایران بویژه مسئولین حق دارند چرا که  اگر امروز مسئولی در این کشور به پست و مقامی رسیده است این به برکت خون شهیدان است.

وی افزود: متاسفانه امروز دیدگاه غلطی در جامعه نسبت به خانواده معظم شهدا وجود دارد و آن این است که عامه مردم فکر می کنند خانواده شهیدان هیچ گونه مشکل مالی و یا استخدامی ندارند و این در حالیست که همیشه اینوگنه نیست و  هستند بسیاری از خانواده شهدا که از لحاظ مسکن و استخدامی فرزندانشان مشکل دارند.

 مهندس بیگلری تصریح کرد: بسیاری از خانواده شهدا در منازل استیجاری به سر می برند و از لحاظ استخدامی  فرزندان شان نیز بسیاری از این عزیزان علی رغم داشتن  مدارج علمی در نهادهای دولتی بکارگیری نشدند و این موضوع می طلبد که مسئولین برای حل این گونه مشکلات تلاش کنند.

وی با اشاره به حادثه 15 خرداد بانه خاطرنشان کرد؛ این حادثه که منجر به شهادت بیش از 600 نفر از مردم  بانه شد یکی از تلخ ترین حوادث جنگ تحمیلی است که حاکی از پایبندی مردم بانه به نظام اسلامی و انقلاب می باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی افزود: واژه معلم و شهید به تنهایی هرکدام در فرهنگ اسلامی از جایگاه رفیعی برخوردار هستند که شهدای فرهنگی بانه افتخار هر دو واژه مقدس را در یکجا دارا می باشند.

گفتنی است که شهرستان بانه دارای 8 شهید فرهنگی می باشد.



برچسب ها :

یادواره شهدای فرهنگیبانهبیگلریاستخداممسکن

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی