جمعه 15 اردیبهشت 1396 / 14:36|کد خبر : 2497|گروه : سياسي

امام جمعه موقت بانه:

مشارکت پرشور و انتخاب کاندید اصلح موجب نا امیدی دشمنان می شود

مشارکت پرشور و انتخاب کاندید اصلح موجب نا امیدی دشمنان می شود

امام جمعه موقت بانه گفت:حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات نا امیدی دشمنان را رقم زده و موجب حفظ و تداوم امنیت پایدار می شود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا ملا جمال کریمی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان بانه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات اظهار داشت: با توجه به نزدیک تر شدن به زمان اخذ رای فعالیت های تبلیغاتی نامزدها نیز بیشتر می شود.

وی با بیان اینکه همه کاندیداهای موجود از فیلتر شورای نگهبان رد شده و دارای شایستگی هستند افزود:همه کاندیداهای موجب دارای صلاحیت هستند اما بایستی مردم با تحقیق در مورد عملکرد و کارآیی کاندیدها به اصلح ترین و کارآمدترین آنان رای دهند.

کریمی خاطرنشان کرد، مردم برای انتخاب کاندید اصلح نبایستی تنها  به تبلیغات و شعارهای تبلیغاتی آنها توجه کنند بلکه بایستی پیش از همه به کارنامه عملکردی او توجه داشته باشند چرا که اسلام نیز به عمل بیش از تبلیغ و شعار بها داده و در آیات متعددی از قرآن کریم به اولویت عمل بر حرف و سخن تاکید شده است.

امام جمعه موقت بانه در ادامه به اهمیت انخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در توسعه و عمران شهری نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در تعیین شهردار دارند و این موضوع نیز رابطه مستقیمی با مدیریت شهری و عمران شهر دارد لذا می طلبد که مردم در انتختاب شوراها نیز توجه کنند.

وی یادآور شد، شهروندان برای انتخاب شورای متخصص و متعهد بایستی تعصبات قومی و قبیله ای را کنار گذاشته و دانش، تجربه، تخصص و تعهد را ملاک انتخاب خود قرار دهند.

ماموستا کریمی، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کاندیداها گفت: از دیدگاه معظم له بایستی  فضای رقابت تبلیغاتی بر اساس رقابت برای خدمت به مردم باشد نه کسب قدرت چرا که در جامعه اسلامی همه مسئولین خدمتگزار مردم هستند.

امام جمعه موقت بانه در ادامه ضمن اشاره به مناسبت های روز، هفته معلم، روز کارگر و هفته هلال احمر را به همه ملت ایران به ویژه جامعه فرهنگی، کارگران و تلاشگران جمعیت هلال احمر نیز تبریک گفت و حادثه انفجار در معدن آزادشهر که موجب کشته شدن 27 نفر از کارگران این معدن شده را نیز به همه مردم ایران بویژه خانواده این کارگران تسلیت گفت.

ماموستا کریمی در خطبه های آیینی این هفته نیز به موضوع قساوت قلب پرداخت و گفت: قساوت قلب یکی از بیماری های روحی و معنوی در وجود انسان است که بواسطه انجام و استمرار گناهان در انسان پدیدار می شود.

وی همچنین به نزدیک شدن ماه رمضان نیز اشاره کرد و گفت: ماه رجب و شعبان مقدماه ای برای ورود به ماه نزول قرآن است .



برچسب ها :

امام جمعه موقتبانهنمازجمعهانتخاباتکاندیدمشارکت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی