جمعه 15 آبان 1394 / 13:56|کد خبر : 250|گروه : سياسي

مرحله نهایی رزمایش الی بیت المقدس در بانه برگزار شد

مرحله نهایی رزمایش الی بیت المقدس در بانه برگزار شد

صبح امروز مرحله نهایی رزمایش دو روزه گردان های الی بیت المقدس شهرستان بانه در منطقه عمومی این شهرستان و پادگان شهید نصرالهی سپاه بانه برگزار شد.

به گزارش آرباباخبر، مرحله نهایی رزمایش دو روزه گردان های الی بیت المقدس شهرستان بانه صبح روز جمعه 15 آبان ماه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه، مسئولین محلی، بسیجیان و اقشار مختلف مردم، در منطقه عمومی رزمایش در پادگان شهید نصرالهی سپاه بانه با رمز یا محمد رسول الله(ص) آغاز شد.


اجرای صبحگاه مشترک، عملیات دفاع از کوی و برزن، تک به ارتفاع، کنترل نقاط حساس، پدافند دور تا دور،  امداد و نجات و مقابله با نا آرامی ها از جمله برنامه هایی بود که امروز در مقابل دیدگان حاضرین به نمایش گذاشته شد.

  سرهنگ یعقوب صفاری، حفظ  آمادگی نیروهای مردمی بسیج برای حضور موثر در بحران‌ها، ارتقای آمادگی رزمی و نقش آفرینی صحیح و هدفمند در دفاع نامتقارن را از اهداف مهم برگزاری این رزمایش ذکر کرد.

وی با اشاره به حضور بسیجیان در تمامی حوزه ها افزود: امروز به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی بسیج در بین تمام اقشار جامعه عضو داشته و استفاده از تجارب این عزیزان در عرصه های مختلف، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بسیار کارساز بوده و از طرفی دیگر علاوه بر افزایش سطح روحی نیروهای بسیجی، توان رزمی و دفاعی آنان را نیز ارتقا می‌دهد



برچسب ها :

رزمایش الی بیت المقدس بانهسپاه بانهبانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی