پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 / 08:27|کد خبر : 2516|گروه : سياسي

رئیس عقیدتی سیاسی هنگ مرزی ناجا

شهادت نصیب الهی به بندگان مقرب درگاهش است

شهادت نصیب الهی به بندگان مقرب درگاهش است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی کشور، در مراسم بدرقه پیکر شهید مرزبان "وحید مرشدی " با بیان اینکه شهادت حادثه نیست گفت: شهادت نصیبی الهی است که خداوند متعال قسمت بندگان خاص و مقرب درگاهش می کند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، حجت الاسلام و المسلمین "محمد باقر روحانی فر" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی هنگ مرزی ناجا در مراسم بدرقه شهید مرزبان "وحید مرشدی" از بانه به زادگاهش قروه گفت: شهادت حادثه و تصادف نیست بلکه قسمت و نصیبی الهی است که خداوند متعال در زندگی نصیب بندگان خاص و مقرب درگاهش می کند.

وی افزود: شهادت از دیدگاه اسلام پایان راه و زندگی نیست بلکه آغاز زندگی جاوید و سرشار از معنویت و قرب الهی است.

حجت الاسلام روحانی فر خاطرنشان کرد؛ دشمن به خیال خام خود می تواند با آلوده کردن دستان خود به خون جوانان این مرز و بوم ما را از اهداف و پاسداری از دینمان مایوس کند در حالیکه شهات برای ما افتخار و آرزویی بزرگ است.

مسئول عقیدتی سیاسی هنگ مرزی ناجا گفت: همه ما دانش آموختگان مکتب سید الشهداء (ع) هستیم که در راه اسلام و دفاع از دین خدا تمام هست و نیست خود را فدا نمود.

وی تصریح کرد: در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شهید مرشدی و امثال شهید مرشدی ها کم نیستند بلکه ایشان نمونه ای از این جوانان پاک باخته ای است که در راه دفاع از مرز و بوم و  این آب و خاک هر لحظه آماده جانفشانی و ایثار هستند.

 وی با اشاره به صبر و ایستادگی مردم کردستان بویژه شهرستان بانه خاطرنشان کرد؛ مردم کردستان همان مردمی هستند که در دوران دفاع مقدس و بمباران  جنگنده های رژیم بعث استقامت و ایستادگی کردند و رزمندگان کرد با عنوان پیشمرگه در مقابل تجاوز زمینی دشمنان و مزدوران حلقه به گوش آنها ایستادند و رشادت های زیادی از خود به یادگار گذاشتند بطوریکه رهبر معظم انقلاب در این باره می گویند که کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است.



برچسب ها :

شهید مرزبان وحید مرشدیبانهآرباباخبرشهادتحادثهتصادف

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی