شنبه 23 اردیبهشت 1396 / 12:20|کد خبر : 2518|گروه : سياسي

شهردار بانه:

ده نقطه شهر بانه برای تعیین تبلیغ کاندیدهای شورای شهر تعیین شده است

ده نقطه شهر بانه برای تعیین تبلیغ کاندیدهای شورای شهر تعیین شده است

شهردار بانه از تعیین ده نقطه از سطح این شهر جهت تبلیغات کاندیداهای شورای شهر خبر داد و گفت : تبلیغات غیر مجاز کاندیداها به غیر از این محل ها جمع آوری و امحا ء می شود.

بابک رستم  پور امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، در این خصوص اظهار داشت: با توجه اینکه در  ایام تبلیغات انتخابات دوازدهیمن دوره ریاست جمهوری وپنجمین دوره از انتخابات شورای شهر هستیم  لذا تبلیغات محیطی جزء لاینفک کاندیداها در جهت کسب آرا ء شهروندان است.

 

وی افزود : با توجه با اینکه یکی از مهم ترین دغه دغه های شهرداری بانه  در ایام تبلیغ کاندیداها حفظ زیبا یی معابر شهر ی و  همچنین جلوگیری از  تخریب چهره شهر می باشد لذا  در راستای جلوگیری از این وضعیت و همچنین احترام به حقوق شهروندان و برقراری عدالت در بین نامزدها 10 مکان برای نصب پوسترها و بنرهای تبلغاتی کاندیداها مشخص گردیده است که کاندیداها موظف هستند ک پوسترهای تبلیغاتی خود  را در مکان های مشخص شده نصب کنند.

رستم پور افزود: مکانهای تعیین شده جزء معابر پر تردد و در معرض دید شهر بانه  است که نامزدها می تواند در این محل ها نسبت به معرفی و برنامه های خود اقدام نماید.
 

شهردار بانه گفت: قبل از شروع ایام تبلیغات طی دستور العمل نحوه تبلیغات کاندیداها از سوی فرمانداری به نامزدهای پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر ابلاغ شده که  کاندیداها باید در چار چوب این دستور العمل نسبت به تبلیغ برنامه های خود اقدام نمایند.

وی گفت: در سه روز گذشته از آغاز زمان شروع تبلیغات بیش از 415 پوستر و بنر از نقاط مختلف شهر بانه توسط پاکبانان و عوامل شهرداری جمع آوری شده است.



برچسب ها :

شهردار بانهجمع اوری پوسترتبلیغاتبنرانتخابات

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی