یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 / 15:12|کد خبر : 2523|گروه : ورزشی

ورزشکاران بانه ای جز شش نفر برتر مسابقات چندجانبه قویترین مردان غرب کشورشدند

ورزشکاران بانه ای جز شش نفر برتر مسابقات چندجانبه قویترین مردان غرب کشورشدند

ورزشکاران بانه ای حاضر در مسابقات چندجانبه قویترین مردان غرب کشورکه در شهر ربط برگزار شد، توانستند جز شش نفر برتر این دوره از مسابقات شوند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، این مسابقات روز جمعه با حضور ورزشکارانی از ۳ استان کردستان، آذربایجان غربی و البرز در سالن ورزشی شهرداری شهر باستانی ربط برگزار شد.

سلیمان قادری، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات  با بیان اینکه در این دوره از رقابت ها ورزشکاران در دو بخش مقدماتی و فینال به مدت یک روز به رقابت پرداختند، افزود: در بخش مقدماتی ورزشکاران با اجرای آیتم های بلند کردن کنده ۱۱۵ کیلوگرمی به تعداد در ۶۰ ثانیه، غلتاندن لاستیک ۳۸۰ کیلوکیی به تعداد ۸ غلت در ۶۰ ثانیه و همچنین حمل چمدان ۱۴۰ کیلوگرمی به متراژ به کار خود خود پایان دادند.

وی با اشاره به اینکه ۶ نفر از ورزشکاران به مرحله فینال راه یافتند، ادامه داد: در عصر همان روز این ورزشکاران در آیتم های اسکات تعادل ۳۴۰ کیلویی به متراژ ۲۰ متر در ۶۰ ثانیه، لیفت مرده ۲۵۰ کیلویی به تعداد در ۶۰ ثانیه، و سه گانه (گذاشتن گوی ۱۴۰ کیلویی روی سکو و همچنین ۲ غلت لاستیک و بلافاصله حمل چمدان ۱۵۰ کیلویی در ۷۵ ثانیه) رقابت کردند.

قادری تصریح کرد: در نهایت بعد از یک روز سخت و نفسگیر ورزشکاران رضا عبادی و ریبوار احمدحمزه از ربط به ترتیب مقام اول و دوم، ناصر قسمی از مهاباد مقام سوم، میثم احمدی از کرج مقام چهارم، عبداله محمودزاده و ادریس احمدپور از بانه به ترتیب مقام پنجم و ششم را از آن خود کردند.

 داوری این دوره از مسابقات را رحیم عسگری و سیروان سلیمانی برعهده داشتند و همچنین کمیته فنی نیز ایوب حسن زاده، محمد نجف زاده و سلیمان قادری بودند.

نخستین دوره این مسابقات در اسفند سال ۹۴ در مکان پارک هه واره به رزه واقع در شهر ربط با حضور قهرمانان آسیا و جهان محراب فاطمی، رحیم عسگری و مجتبی ملکی برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.



برچسب ها :

قویترین مردان غرب کشوربانهربطآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی