جمعه 29 اردیبهشت 1396 / 08:23|کد خبر : 2531|گروه : سياسي

امام جمعه و فرماندار بانه آرای خود را به صندوق انداختند

امام جمعه و فرماندار بانه آرای خود را به صندوق انداختند

امام جمعه و فرماندار بانه با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع بانه (شعبه شماره 12) رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، امام جمعه و فرماندار بانه با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع شهرستان بانه (شعبه شماره 12) در ساعت اولیه صبح امروز رای خود را به صندوق انداختند.

فرماندار بانه در  گفت و گو با خبرنگاران حاضر در این شعبه اظهار داشت: خوشبختانه حضور مردم در ساعات اولیه شروع انتخاباتدر شعب اخذ رای گسترده و پرشور بوده و امروز مردم باری دیگر با حضور خود نشان دادند که پای ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) ایستادند.

وی افزود: امسال 103 شعه اخذ رای در شهرستان بانه کار جمع آوری آرای مردم این شهرستان را در شهر و روستا برعهده دارند و در مجموع 688 نفر عوامل اجرایی و نظارتی نیز بر کار انتخابات در شهرستان بانه نظارت دارند.

فرماندار بانه از مردم خواست تا در ساعات اولیه رای گیری با حضور در شعب اخذ رای آرای خود را به صندوق های رای انداخته و این تکلیف را به ساعات پایانی رای گیری که همواره از ازدحام بیشتری هم برخوردار است موکول نکنند.

امام جمعه بانه نیز گفت: امروز برنده اصلی انتخابات مردم هستند که حضور و مشارکت خود در انتخابات را یک وظیفه ملی و تکلیف الهی دانستند.

ماموستا ملا عبدالله حیدری با بیان اینکه حضور پرشو مردم در پای صندوق های رای ضامن بقای نظام است، بر انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهای ولایی تاکید کرد.



برچسب ها :

امام جمعه بانهفرمانداررایانتخاباتحضورصندوق های رایآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی