جمعه 29 اردیبهشت 1396 / 14:38|کد خبر : 2532|گروه : سياسي

فرماندار بانه:

103 شعبه اخذ رای در بانه تعیین شده است

103 شعبه اخذ رای در بانه تعیین شده است

فرماندار بانه گفت: 103 شعبه اخذ رای شهری و روستایی در این شهرستان برای روز 29 اردیبهشت ماه تعیین شده است.

محمد فلاحی امروز در گفت و گو با خبرنگار  آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت:  103 شعبه اخذ رای در شهرستان بانه کار اخذ ارای مردم را بر عهده دارند.

وی افزود: انتخابات در بانه در بخش شهری شهرستان بانه با  برپایی 38 شعبه اخذ رای ثابت و یک شعبه اخذ رای سیار و در بخش روستایی نیز 58 شعبه اخذ رای سیار برگزار می شود.

فرماندار بانه تصریح کرد: دست اندرکاران امور اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات بانه در این دوره 688 نفر است که بسترهای لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم با حضور حداکثری مردم در شهرستان بانه را فراهم کرده اند.

وی خاطرنشان کرد، اجرای انتخابات سالم و به دور از تخریب، اهانت به اشخاص و نامزدها و صیانت از آرای مردم هدف اصلی مجریان انتخاباتی در بانه است که عوامل اجرایی انتخابات نسبت به شرح وظایف و تکالیف خود توجیه شدند و در صورت هر گونه تخلف از قوانین مراتب از مجاری قانونی پیگیری می شود.

فلاحی با اشاره به وضعیت استقبال مردم شهرستان از پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در مجموع 829 نفر با پایان یافتن مهلت ثبت نام داوطلبان شوراهای شهر و روستا در کل شهرستان بانه برای پنجمین دوره شوراها ثبت نام کرده بودند که فقط 6 نفر از این افراد رد صلاحیت شدند و تا پایان وقت اداری روز گذشته  نیز تعدادی از این افراد به دلایل شخصی از ادامه حضور در عرصه رقابت ها انصرف دادند.

وی به نقش مردم در برگزاری انتخابات هم اشاره کرد و اظهار داشت: مردم برگزارکنندگان اصلی انتخابات در کشور هستند که با فرآیند انتخابات در کار سیاسی کشور مشارکت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در بانه در پایان تاکید کرد: همه ملزم به رعایت سه اصل قانون مداری ،سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو هستند.



برچسب ها :

فرماندار بانهشعب اخذ رایبانهرای گیریانصرافانتخابات

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی