جمعه 29 اردیبهشت 1396 / 14:47|کد خبر : 2533|گروه : سياسي

امام جمعه بانه:

شرکت در انتخابات یک اقدام سیاسی؛ شرعی و معنوی است

شرکت در انتخابات یک اقدام سیاسی؛ شرعی و معنوی است

امام جمعه بانه با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: مشارکت و حضور مردم در عرصه انتخابات یک اقدام سیاسی؛ معنوی و دینی می باشد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر؛ امام جمعه و فرماندار بانه صبح امروز در ساعات اولیه رای گیری با حضور در شعبه ده اخذ رای این شهرستان آرای خود را در صندوق انداختند.

ماموستا" عبدالله حیدری در این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک اقدام سیاسی؛ معنوی و شرعی است که می طلبد همه واجدین شرایط در این امر مهم مشارکت کنند.

وی افزود: مردم بانه در دوره های مختلف انتخاباتی که در گذشته برگزار شده است مشارکت چشمگیری داشته اند و این بار نیز انتظار می رود که مانند گذشته و بلکه پر رنگ تر از پیش در این امر مهم مشارکت کنند.

 امام جمعه بانه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات تصریح کرد: آنچنانکه رهبر معظم انقلاب در این باره می فرمایند؛ انتخابات مصونیت بخش به کشور است و حضور حداکثری مردم در این عرصه می تواند سرنوشت کشور را در چهار سال آینده رقم زند.

ماموستا حیدری؛ کارآمدی؛ صداقت؛ تعهد و مردم داری را از شاخص های مهم یک کاندید ریاست جمهوری برشمرد و افزود: مردم عزیز ما بعد از مسئاله مشارکت حداکثری به این معیارها در انتخاب نماینده اصلح توجه کنند.

محمد فلاحی؛ فرماندار بانه نیز مشارکت مردم در ساعات اولیه رای گیری را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: انتظار می رود مشارکت مردم بانه در این دوره بیش از گذشته باشد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بانه 103 صندوق اخذ رای پیش بینی شده است افزود: در این حوزه مشکلی وجود ندارد و خواهشمندیم  که همشهریان عزیز کار شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی وقت که اکثرا پر ازدحام  نیز می باشند موکول نکنند.



برچسب ها :

امام جمعهانتخاباتسیاسیشرعیحضوربانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی