سه شنبه 2 خرداد 1396 / 10:15|کد خبر : 2545|گروه : سياسي

ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب بانه 16 هزار مترمکعب روز است

ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب بانه 16 هزار مترمکعب روز است

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کردستان گفت: هم اکنون تصفیه خانه فاضلاب شهرستان بانه، ظرفیت تصفیه 16 هزار متر مکعب فاضلاب را در طول شبانه روز دارد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، تصفیه خانه فاضلاب شهر بانه در زمینی به مساحت 6.7 هکتار و با هزینه 200 میلیارد ریال اعتبار احداث شده و فرآیند تصفیه در این مجموعه از نوع لجن فعال با هوادهی گسترده بوده و هم اکنون توان تصفیه 16 هزار مترمکعب فاضلاب در شبانه روز را دارد.
وی اظهار کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر بانه از جمله پروژه های مهم استان بوده و حاصل سالها تلاش همکاران این مجموعه و حمایت مسئولان استانی است.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کردستان گفت: یکی از زیربناهای توسعه، تأمین بهداشت و حفاظت از محیط زیست در کشور است و شرکتهای آب و فاضلاب در این زمینه رسالت خطیری برعهده دارند و آبفای کردستان در سالهای اخیر پروژه‌های مهمی در این راستا اجرا کرده است.
وی بیان کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر بانه به عنوان پنجمین تصفیه خانه فاضلاب استان نیز با همین هدف در مدار بهره برداری قرار گرفت و نقش زیادی در بهداشت و حفظ محیط زیست شهر و شهرستان بانه دارد.
محمدی افزود: همچنین با برنامه ریزی های انجام شده قرار است برای شهرهای کوچک شهرستان بانه نیز که هنوز شبکه‌های آنها احداث نشده است تا حدود 2 سال آینده این شبکه‌ها نیز احداث شود.

منبع: ایرنا



برچسب ها :

تصفیه خانه فاضلاببانهمحیط زیستپروژه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی