شنبه 16 آبان 1394 / 07:53|کد خبر : 255|گروه : سياسي

فال روزانه 1394/08/16

فال روزانه 1394/08/16

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 16 آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امروز را که تنها یک بار در سال رخ می دهد، از دست ندهید و سعی کنید نگرانی های خود را کنار بگذارید و خاطره ای فراموش نشدنی از این روز خاص بسازید. شاید در این شرایط که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنید، ولخرجی زیاد منطقی نباشد اما این حق شماست که در چنین روزی شاد باشید. همیشه چیزی برای نگرانی وجود دارد پس بهتر است در این سال جدید کمی در شیوه زندگی خود تجدید نظر کنید و به دنبال راههایی باشید که شما را از استرس دور می کند. در دی ماه، عشق در خانه شما را خواهد زد پس آماده پذیرایی از او باشید. عشق می تواند زندگی شما را به بهترین شکل تغییر دهد. فرصت های بسیاری در انتظار شماست پس با اعتماد به نفس کافی و آرامش به جلو پیش روید.


 

فـال روزانـه - Daily Omen

به یکی از دوستان تان خبر بدی در مورد کار، خانواده یا حتی مسافرتی که در پیش داشت می رسد که موجب ناراحتی او می شود. بنابراین نباید در این شرایط زیاد پاپیچش شوید زیرا لحظه ای شاد و لحظه ای بعد غمگین و عصبی است. از نصیحت کردن یا پیشنهاد دادن به او نیز خودداری کنید زیرا تنها عصبانیت او را بیشتر می کند. سعی کنید مدتی از او دور باشید تا به شرایط طبیعی خود باز گردد. افرادی را ملاقات خواهید کرد که در مورد عشق با شما صحبت می کنند، اگر شما نیز به این موضوع علاقه دارید، گفتگوی پر از هیجانی را تجربه خواهید کرد.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کمی استرس کاری دارید، سعی کنید آب زیاد بنوشید، ورزش کنید و زمانی را به استراحت خود اختصاص دهید، از خوردن غذاهای تند نیز خودداری کنید. امروز زمان مناسبی برای مطالعه یک کتاب یا تحقیق در مورد موضوعی است که به آن علاقه دارید. اگر چه از نظر فیزیکی احساس خوبی ندارید و کمی ضعیف شده اید اما ذهن تان همچنان قدرتمند است. در رابطه عاطفی خود زودتر از آنچه فکرش را بکنید، وارد مرحله جدیدی می شوید. اگر چه نگران هستید اما نتیجه رضایت بخشی در انتظار شما است. خوش بین باشید و اولین قدم خود را محکم بردارید.
 

فـال روزانـه - Daily Omen


روحیه رمانتیک شما امروز افزایش می یابد بنابراین بهترین زمان است تا با معشوق خود قرار ملاقاتی بگذارید. اگرچه سعی می کنید همه چیز طبق برنامه پیش رود اما کمی در زمان بندی دچار مشکل خواهید شد، بنابراین اگر نتوانستید برنامه هایتان را در اوایل روز به درستی پیش ببرید، نگران نشوید زیرا بعدازظهر فوق العاده ای در انتظارتان است.  اخیرا زاویه دید خود را نسبت به رابطه عاطفی تان تغییر داده اید،  حال زمان آن است که با خوش بینی بیشتری بر آن نگاه و بر آن تمرکز کنید. شما قادرید آینده ای روشن را بر هر دویتان رقم بزنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یکی از همکاران تان را ملاقات خواهید کرد. اگر چه او آدم خوبی اما گاهی آزار دهنده است و اگر مراقب نباشید می تواند شما را به بحث های ادامه داری وادارد. سعی کنید امروز را از او دور بمانید، اگر هم نزد شما آمد با او مودبانه و با احترام بر خورد کنید سپس درب خروج را به او نشان دهید. امروز پر از احساسات مثبت هستید و این خوش بینی شما می تواند آینده روشنی را برای خود و خانواده تان رقم بزند. شاید بد نباشد کمی افکار خود را تغییر دهید و مشکلاتی را که اکنون در روابط عاطفی تان وجود دارد نادیده بگیرید و  آنها را مانند یک مانع مقابل راهتان تصور نکنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen
 
امروز تلفن های بسیاری، از افرادی که دور از شما هستند تا آنهایی که با هم روابط عاطفی خاصی را تجربه کرده اید، به شما می شود. حتی ممکن است مجبور شوید که با آنها قرار ملاقاتی بگذارید. سعی کنید به جای بلند کردن صدایتان، از لحظات خود نهایت لذت را ببرید. مدتی است در یک رابطه عاطفی به سر می برید و تمایل دارید کمی جدی تر به آن بیاندیشید. حال بهترین زمان است تا با ایجاد کمی تغییرات آن را مطابق آرزوهایتان پیش ببرید. در این راه از مشورت با عشق تان و بزرگ تر ها نیز غافل نشوید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است از لحاظ مالی به مشکلاتی بر بخورید به عنوان مثال محبور شوید قبض هایتان را پرداخت کنید و قرض هایتان را پس بدهید اما پس از تسویه کردن آنها احساس راحتی و آرامش بیشتری خواهید داشت. بهتر است در این هوای خوبی پاییزی به پیاده روی بروید و انرژی از دست رفته تان را دوباره از طبیعت پس بگیرید. حتی می توانید با دوست تان تماس بگیرید و بعدازظهر خود را با آنها بگذرانید. شما لیاقت استراحت و آرامش را دارید. اگرچه از تغییر گریزانید اما حال زمان رها کردن روزمرگی هایتان وعمل به رویاهایتان است.
 
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز پر از انرژی مثبت هستید و قادرید هر کاری را به اتمام برسانید. انرژی فیزیکی شما نیز افزایش یافته بنابراین بد نیست کمی ورزش کنید. اخیرا به فکر یک مسافرت بوده اید، بهتر است برای آن هر چه زودتر برنامه ریزی کنید، اطلاعات مفیدی را می توانید از این سفر به دست آورید که در زمینه شغلی یا تحصیلی به کارتان خواهد آمد. در فکر برقراری رابطه عاطفی جدیدی هستید، اگر در مورد تک تک قدم هایی که می خواهید بر دارید، فکر کنید و در مسیر درست پیش روید، به موفقیت خواهید رسید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 
با یکی از دوستان تان که در شهر یا کشوری دیگر زندگی می کند، در ارتباط خواهید بود و پس از مدتی  به این نتیجه می رسید که او در مشکلات خود دست و پا می زند. این موضوع کمی شما را نگران می کند اما خجالت را کنار بگذارید و سر از کار او در آورید. شاید او واقعا به فردی چون شما برای شندیدن حرف هایش یا حتی نصیحت احتیاج داشته باشد. بهتر است گذشته را رها کنید و بر راهی که مقابل تان قرار دارد بیشتر تمرکز کنید. فرصت خوبی است تا قدم در مسیر جدیدی بگذارید و روابط جدید و سالم تری را تجربه کنید.
 
فـال روزانـه - Daily Omen


زمان خوبی برای فعالیت های گروهی است. شما می توانید با ارتباط با دیگران ایده های خود را به اشتراک بگذارید و در مورد افکار دیگران نیز اطلاعاتی مفید به دست آورید. اما مراقب باشید زیرا امروز زمان مناسبی برای بحث های جدی نیست. حتی اگر دیگران خواستند شما را وارد بحث کنند، خودتان را کنار بکشید و با فردی دیگری که درگیر این مسائل نیست، گفتگو کنید. وقت خود را با افرادی بگذرانید که مشترکات بیشتری با شما دارند در این صورت چیزهای بیشتری از زندگی و اطراف تان دریافت خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

در مورد رابطه عاطفی یا شغلی خود کمی احساس نگرانی و ناامنی می کنید اما استرس خود را کنار بگذارید زیرا تغییراتی که در زندگی شما به وجود آمده، می تواند برایتان مفید باشد. اگر چه آرام بودن در این شرایط پر از استرس برایتان کمی سخت است اما سعی کنید با ورزش کردن یا گشت و گذار در طبیعت زیبای پاییز کمی مراقبه کنید. همه چیز زندگی در حال دگرگونی است و عشق نیز از آن مستثنی نیست پس  بهتر است فضای بیشتری برای رشد به خود و زندگی تان دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال برنامه ریزی برای آینده زندگی خود هستید، شاید دوست داشته باشید به تحصیلات خود ادامه دهید اما دودل اید و نمی توانید راه درست را تشخیص دهید. اگر چه تا کنون تصمیم گیری را به تعویق می انداختید اما حال زمان انتخاب است. شاید مجبور باشید برای به دست آوردن اطلاعات، ساعت های زیادی را پای تلفن یا جستجو در اینترنت بگذرانید. احساس می کنید که در رابطه عاطفی خود در حصارهایی تنیده شده اید و نمی توانید از آنها آزاد شوید. برای رهایی از این وضعیت می توانید از یکی از دوستان نزدیک تان کمک بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

پروژه ای را که مدت ها قبل آغاز کرده بودید، بالاخره به نتیجه می رسد و در نهایت آنچه لیاقت اش را دارید، به دست خواهید آورد. زمان آن است کم حرفی را کنار بگذارید و کمی شور و اشتیاق تان را برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارید، بیشتر نشان دهید. شما از رابطه عاطفی که تا به حال تجربه کرده اید خسته شده اید و دوست دارید راه دیگری را در پیش بگیرید به عنوان مثال با فردی باشید که از نظر فیزیکی و روحی در سطح شماست. با افزایش روابط خود می توانید به خواسته دلتان برسید. شاید بد نباشد بعدازظهر خود را در کنار خانواده خود بگذرانید و لحظات خوشی را با آنها تجربه کنید.



برچسب ها :

فال روزانهآبانماه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی