پنجشنبه 4 خرداد 1396 / 17:14|کد خبر : 2553|گروه : فرهنگي

مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی ششمین جشنواره نوجوان سالم شهرستان بانه برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی  ششمین جشنواره نوجوان سالم  شهرستان بانه برگزار شد

طی برگزاری آیینی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه از برگزیدگان استانی ششمین جشنواره نوجوان سالم شهرستان بانه در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره نوجوان سالم در در محل سالن جلسات مدیریت با حضور مدیر آموزش و پرورش برگزار، و از برگزیدگان استانی این جشنواره، تجلیل به عمل آمد.

  رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه، در ابتدای این مراسم ضمن تبریک موفقیت فرهنگیان و دانش آموزان بانه ای شرکت کننده در این جشنواره اظهار داشت:  دانش آموزان و فرهنگیان بانه ای شرکت کننده در این جشنواره توانستند در مجموع با کسب 20 رتبه برتر  در مرحله استانی ششمین جشنواره ملی نوجوان سالم ، افتخار بزرگی نصیب آموزش و پرورش شهرستان کنند.

وی افزود: جای بسی خوش حالی است که میزان مشارکت و موفقیت آموزش و پرورش شهرستان بانه در این جشنواره هر سال هم از لحاظ کمیت و هم به لحاظ کیفیت آثار، با روند صعودی مواجه می شودبطوریکه درسال گذشته 15رتبه برتر استانی در این جشنواره حاصل تلاش دانش آموزان بانه ای بود ولی امسال این رقم به 20 رتبه برتراستانی افزایش یافته است.

خضری تصریح کرد: با تلاش و توانایی دانش اموزان و فرهنگیان شرکت کننده از بانه در این جشنواره هم در سال گذشته و هم در سال تحصیلی جاری، شهرستان بانه به عنوان شهرستان برتر استان مورد تقدیر قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در ادامه، گسترش نهضت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطردر مدارس، آشنا نمودن دانش آموزان،اولیا و همکاران با انواع آسیب های اجتماعی و شناسایی قابلیت ها وظرفیت های مدارس و ادارات آموزش وپرورش در زمینه پیشگیری و مراقبت در برابرآسیب های اجتماعی را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره نوجوان سالم برشمرد.

 وی افزود : امسال 710 اثر به دبیرخانه شهرستانی جشنواره ارسال شد که ازاین تعداد231 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره راه یافتندو  علاوه برکسب20رتبه برتراستانی ، پنج اثر هم به مرحله کشوری راه یافتند.

در پایان این مراسم ، با اهدای لوح تقدیر و جوایزی، از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آمد.



برچسب ها :

مراسم تجلیلبرگزیدگان جشنواره نوجوان سالمبانهآسیب های اجتماعیآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی