پنجشنبه 4 خرداد 1396 / 18:10|کد خبر : 2555|گروه : سياسي

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بانه:

تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران بزرگترین دستاورد دفاع مقدس بود

تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران بزرگترین دستاورد دفاع مقدس بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه با اشاره به دستاوردهای متعدد دفاع مقدس اظهار داشت: تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران از بزرگترین و مهم ترین دستاوردهای دفاع مقدس برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، حجت الاسلام و المسلمین "عباسعلی منتظری" رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه ظهر امروز در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای سلیمان بک این شهرستان که بمناسبت سالروز فتح و آزادسازی خرمشهر و با حضور مسئولین و خانواده معظم شهدا برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز ملت ایران مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و همه ایثارگرانی است که در سخت ترین شرایط این کشور جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در دفاع از دین و آب و خاک به مقابله با دشمن متجاوز پرداختند.

وی با اشاره به دستاوردهای متعدد دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی علی رغم همه دشواری ها و مصائبی که برای ملت ایران بهمراه داشت در کنار آن دستاوردهایی هم برای نظام و ملت ایران به همراه داشت که تثبیت جایگاه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران از مهمترین دستاوردهای آن بود.

منتظری؛ تولید استراتژی های نوین نظامی برای کشور به برکت هشت سال دفاع مقدس؛ اثبات حقانیت و مظلومیت جمهوری اسلامی ایران برای جامعه بین المللی؛ تبدیل شدن انقلاب اسلامی ایران به الگوی مبارزات انقلابی کشورهای منطقه بر علیه قدرت های استکباری و اثبات کارآمدی دین در همه شئونات جامعه را از دیگر آثار و برکات دفاع مقدس در طول هشت سال جنگ تحمیلی و پس از آن برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه تصریح کرد: امروز همه مردم ایران بویژه مسئولین بایستی با تاسی از آرمان های امام راحل ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار خون شهیدان باشند و این عزت واقتداری را که به برکت خون صدها هزار شهید بدست آمده است را8 حراست و پاسداری کنند.

وی با اشاره به آیات قران کریم و همچنین فرازهایی از وصیت نامه الهی سیاسی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سازش با کفر و استکبار را امری مطرود دانست و گفت: طبق نص صریح آیات الهی و همچنین رهنمودهای امام راحل سازش با کفر و استکبار بی معنا بوده و هیچ نفعی برای اسلام و مسلمانان ندارد.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: دشمن هرگز دست از دشمنی با ملت ایران بر نمیدارد و انعطاف بیش از حد در مقابل آنان چیزی جز زیان و خسران به همراه نخواهد داشت.



برچسب ها :

دفاع مقدسبانهفتح خرمشهرغبار روبی مزار شهدای سلیمان بک بانهآرباباخبررئیس تبلیغات اسلامی بانه

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی