پنجشنبه 11 خرداد 1396 / 12:11|کد خبر : 2563|گروه : اجتماعي

طرح ملی همای رحمت ویژه کمک به نیازمندان در بانه اجرا می شود

طرح ملی همای رحمت ویژه کمک به نیازمندان در بانه اجرا می شود

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بانه از اجرای طرح ملی "همای رحمت" ویژه کمک به نیازمندان در شهرستان بانه همرمان با سراسر کشور در ماه رمضان خبر داد.

آزاد فتاحی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح ملی که ویژه کمک به نیازمندان است؛ چند طرح دیگر از جمله "سفره های مهربانی" و توزیع "سبدهای غذایی" ویژه ماه مبارک رمضان رر بانه اجرا می شود.

وی افزود: این طرح که امسال چهاردهمین دوره برگزاری آن می باشد هر ساله توسط جمعیت هلال احمر و با کمک و همکاری خیرین در سطح شهرستان بانه و در قالب چندین برنامه اجرا می شود.

فتاحی خاطرنشان کرد: در رمضان سال گذشته 150 میلیارد و چهار میلیون ریال ارزش کمک های نقدی و غیر نقدی حامیان و خیرین به اجرای طرح "همای رحمت" در شهرستان بانه بوده است که میزان 1میلیارد و 200 میلیون ریال آن غیر نقدی و مابقی به صورت نقدی بوده است.

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بانه با بیان اینکه ایتام؛ زنان سرپرست خانوار؛ بیماران نیازمند و صعب العلاح افرادی هستند که در قالب این طرح به آنها خدمات ارائه می شود تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده در بین 60 خانواده دارای معلول؛ 40 خانواده زندانی، 120 سالمند؛ 85 خانواده بی سرپرست و 90 بیمار نیازمند توزیع شده است .

فتاحی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر شهرستان بانه با بهره گیری از باورهای دینی، فرهنگی و ملی؛ حس نوعدوستی را در جامعه تقویت می کند و با کمک و یاری حامیان و خیرین خود در جهت توسعه مشارکت های مردمی و تقویت اصل همبستگی اجتماعی تلاش می کند بطوریکه در رمضان گذشته با استفاده از روش های مذکور همکاری و مشارکت 15 داوطلب و 23 خیر را در راستای اجرای طرح ملی همای رحمت جلب کرد.

فتاحی همچنین از توزیع 400 بسته حمایتی شامل: برنج؛ روغن، حبوبات و گوشت در بین نیازمندان در رمضان گذشته در قالب طرح همای رحمت خبر داد و گفت: علی رغم این موارد دو مورد سفره مهربانی برای نیازمندان نیز در دهه سوم ماه مبارک برپاشد.

وی همچنین از اجرای سایر برنامه های فرهنگی در ماه رمضان نیز خبر داد و گفت: بمناسبت ماه رمضان؛ کلاس های آموزش قرآن شامل ترتیل و تفسیر قران مجید ویژه خواهران و برادران با استفاده از مربیان مجرب در محل جمعیت هلال احمر شهرستان بانه دایر است.



برچسب ها :

طرح همای رحمتبانهآرباباخبرجمعیت هلال احمر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی