پنجشنبه 11 خرداد 1396 / 18:23|کد خبر : 2564|گروه : اجتماعي

انهدام 160 هزار نخ سیگار خارجی و 1200 بطری انواع مشروبات الکلی توسط سپاه در بانه + تصاویر

انهدام 160 هزار نخ سیگار خارجی و 1200 بطری انواع مشروبات الکلی توسط سپاه در بانه + تصاویر

صبح امروز، بمناسبت گرامیداشت روز بدون دخانیات، 160 هزار نخ سیگار خارجی و 1200 بطری انواع مشروبات الکلی توسط سپاه در بانه منهدم و معدوم سازی شد.

به گزارش خبرنگار  آرباباخبر، امروز بمناسبت گرامیداشت روز بدون دخانیات بیش از 160 هزار  نخ سیگار خارجی و 1200 بطری انواع مشروبات الکلی که بصورت قاچاق وارد شهرستان بانه شده بودند طی برگزاری  مراسمی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان بانه در محل پادگان شهید نصرالهی این سپاه منهدم شد.
 
سرهنگ پاسدار رضا کتابعلی معاون هماهنگ کننده سپاه بانه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: این کشفیات در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز برابر آنچه که در کمسیون های متعدد قاچاق کالا و ارز شهرستان بانه پی گیری و مصوب شده بود انجام گرفته است.

وی افزود: محموله های مذکور که امروز شاهد انهدام آن هستیم  توسط رزمندگان سپاه بانه در پایگاه مرزی حجره فقیهان در بحث انسداد مرزها طی یک  ماه گذشته و در دو مرحله کشف و ضبط شده بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه بانه تصریح کرد: سپاه بانه در کنار سایر ماموریت های خود با تمام توان مقابل  ورود هرگونه کالای قاچاق و ممنوعه که مغایر با شرع مقدس و عرف جامعه باشد ایستادگی می کند و هرگز اجازه نخواهد داد تا یک عده افراد سودجو سلامت مردم و جوانان این مرز و بوم را به خاطر منافع شخصی خود تهدید کند.






 



برچسب ها :

سیگار خارجیمشروبات الکلیبانهسپاهانهدامآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی