شنبه 13 خرداد 1396 / 14:22|کد خبر : 2566|گروه : فرهنگي

امام جمعه موقت بانه:

نعمت امنیت، بزرگترین دستاورد انقلاب برای ملت ایران است

نعمت امنیت، بزرگترین دستاورد انقلاب برای ملت ایران است

امام جمعه موقت بانه پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران گفت: نعمت امنیت، بزرگترین دستاورد انقلاب برای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، ماموستا "عبدالله عبدالهی" پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی  و شهدای پانزده خرداد سال 63 بانه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران با صبر و ایستادگی در برابر انواع ناملایماتی که در طول چند دهه گذشته بر آنها متحمل شده است امروز از آثار و برکات عدیده انقلاب اسلامی بهره مند هستند.

وی نعمت امنیت؛ عزت و اقتدار فرامنطقه ای و بین المللی جمهوری اسلامی ؛ پیشرفت در حوزه های مختلف فرهنگی و سیاسی، اجتماعی و توان دفاعی کشور را از جمله مهمترین این برکات عنوان کرد.

عبدالهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مهمترین مشکل مردم در حوزه اقتصاد و مربوط به معیشت مردم است که آنهم امیدواریم با درایت و تدبیر مسئولین و با بکارگیری منویات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی حل و برطرف شود.

 
امام جمعه موقت بانه با اشاره به وضعیت نامطلوب امنیت در کشورهای اسلامی منطقه و حتی قلب بسیاری از کشورهای اروپایی اظهار داشت: در سایه انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان، امروز ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه و حتی جهان محسوب می شود بطوریکه می توان گفت نعمت امنیت، از بزرگترین دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی  برای ملت ایران بشمار میرود.

وی افزود: مادامیکه امنیت در کشوری حاکم نباشد توسعه یافتگی و رشد در بخش های مختلف بی معنا خواهد بود بنابراین باید قدر این نعمت بزرگ الهی را که به این راحتی بدست نیامده است را دانست و در راه حفظ و تداوم آن تلاش کرد.

ماموستا عبدالهی در بخش دیگری از سخنان خود به سایر ویژگی های انقلاب اسلامی در مقایسه با حکومت های مختلف دنیا پرداخت و گفت: دینی بودن انقلاب اسلامی و استوار بودن آن بر پایه اسلام از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی است بطوریکه امروز بر خلاف کشورهای اروپایی و حتی دیگر کشورهای اسلامی که حاکمیت غیر دینی دارند از بسیاری از بداخلاقی های اجتماعی و انحطاط های اخلاقی مصون می باشد.



برچسب ها :

امام جمعه موقتبانهارتحال امامامنیتبرکات انقلابآرباباخبرامام خمینی(ره)

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی