سه شنبه 16 خرداد 1396 / 11:43|کد خبر : 2569|گروه : اجتماعي

ایستگاه دوم آتش نشانی در بانه احداث می شود

ایستگاه دوم آتش نشانی در بانه احداث می شود

شهردار بانه با اشاره به شروع عملیات احداث ایستگاه دوم آتش نشانی در این شهر گفت: این ایستگاه در قسمت شرقی بانه در حال احداث می باشد.

بابک رستم پور، شهردار بانه امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اعلام این خبر اظهار داشت: از چند روز گذشته عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی دوم در  شهرستان بانه آغاز  و وارد فاز اجرایی شده است.

وی افزود: این ایستگاه آتش نشانی در زمینی به مساحت 350 متر مربع شامل آشیانه و اتاق استراحت پرسنل در دست احداث است که امیدواریم ظرف 5 ماه آینده آماده بهره برداری شود.

مهندس رستم پور، اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه را بالغ بر 500 میلیون تومان عنوان کرد و اظهار داشت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات منابع داخلی خود شهرداری پیش بینی شده است.

  شهردار بانه مهمترین هدف از احداث ایستگاه دوم آتش نشانی را پوشش منطقه شرقی شهرستان بانه و مناطق الحاقی شهر "433 هکتار" حاشیه شهر برشمرد.

 رستم پور گفت: باتوجه به اینکه ایستگاه آتش نشانی موجود در غرب شهر بانه قرار گرفته است و رسیدگی آن به محل وقوع حوادث  در مناطق شرقی و حاشیه ای شهر برای اطفاء حریق با توجه به وضعیت ترافیکی و بعد مسافت  در اسرع زمان ممکن نیست؛ با بهره برداری از ایستگاه دوم آتش نشانی مناطق مذکور زیر پوشش این ایستگاه قرار گرفته و رسیدن نیروهای اتش نشانی به محل وقوع حوادث احتمالی در شرق و محلات حاشیه ای شهر را به حداقل زمان ممکن می رساند.



برچسب ها :

شهردار بانهآتش نشانیبانهحوادثآتش سوزی

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی