چهارشنبه 17 خرداد 1396 / 11:01|کد خبر : 2572|گروه : اجتماعي

ساختمان پست بانه بازسازی می شود

ساختمان پست بانه بازسازی می شود

مدیرکل پست استان کردستان از جذب ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تخریب و بازسازی ساختمان این دستگاه در شهرستان های بانه و مریوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، فریبا مرادی در بازدید از خبرگزاری فارس استان کردستان، از افزایش درآمد ترافیکی پست استان طی چند ماه آخر سال گذشته و امسال خبر داد و اظهار کرد: در زمینه درآمد ترافیکی در سه ماه آخر سال گذشته رتبه نخست کشوری را بدست آوردیم.

وی تصریح کرد: در دوران مدیریت قبلی، رتبه کردستان در زمینه درآمد ترافیکی، ۳۸ بود که خوشبختانه با اقداماتی که صورت گرفت این رتبه طی چند ماه گذشته رشد قابل توجهی داشته به گونه‌ای که در اردیبهشت ماه امسال رتبه دوم کشوری را در این زمینه داشته‌ایم.

مرادی با بیان اینکه پست یک دستگاه درآمد هزینه‌ای است از این رو توجه به درآمدزایی همواره یکی از دغدغه‌های اصلی ما محسوب می‌شود، گفت: در همین راستا برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار دادیم و حتی در بحث برگزاری انتخابات و انجام تبلیغات برای نامزدهای شورا نیز ورود پیدا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ما انجام تبلیغات به صورت خانه به خانه در قالب سی‌دی و بروشور بود، اما متاسفانه از سوی خود نامزدها چندان مورد استقبال قرار نگرفت.

مدیرکل پست استان کردستان تصریح کرد: مهم‌ترین اولویت پست استان در بحث ورود به موضوع تبلیغات انتخاباتی تحقق منویات رهبری در راستای ایجاد بستر برای مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات بود.

توزیع ۱۰۰ هزار بروشور تبلیغاتی در انتخابات شوراها

وی از توزیع بیش از ۱۰۰ هزار بروشور تبلیغاتی در ایام انتخابات توسط پست استان خبر داد و گفت: مشخصات و رزومه نامزدها در قالب این بروشورها به منظور انتخاب افراد توانمند برای مدیریت شهر توسط این دستگاه در سطح استان توزیع شد.

مرادی با تاکید براینکه خدماتی که پست به مردم ارائه می‌کند بسیار گسترده است، اما مردم این دستگاه‌ها و خدمات آن را در حد جابجایی مرسوله‌های پستی می‌شناسند، اضافه کرد: امروز پست در کنار وظایف ذاتی خود به منظور ایجاد اسایش بیشتر برای مردم خدمات سایر دستگاه‌ها را نیز به صورت نیابتی انجام می‌دهد.

مدیرکل پست استان کردستان اضافه کرد: پست در توسعه استان می‌تواند نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشد و با ارایه خدمات سایر دستگاه‌ها به صورت نیابتی موجب رضایتمندی مردم از دستگاه‌های مختلف و در نتیجه نظام شود.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان اولین مدیرکل زن در طول تاریخ پست کشور در طول این مدت با همراهی و همکاری مجموعه با وجود برخی بی‌مهری‌هایی هم که وجود داشت توانسته‌ام اقدام قابل قبول انجام دهم که امیدوارم با لطف خدا ادامه داشته باشد.

پیش‌بینی درآمد ۱.۷ میلیارد تومانی در پست کردستان

مرادی درآمد ماهیانه پست استان را یک‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تا قبل از ورودم به این مجموعه این دستگاه سالانه حدود ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان زیانده بوده است.

وی از راه‌اندازی پست لجستیک برای نخستین بار در این اداره کل در سطح استان و اشتغال‌زایی برای ۶۰ نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: مجوز تخریب ادارات پست بانه و مریوان از سال‌های ۸۵ تا ۸۷ گرفته شده بود ولی متاسفانه با وجود خطرساز بودن این دو بنا هیچ حرکتی برای تخریب و بازسازی آنها در این مدت انجام نشده بود.

مدیرکل پست استان کردستان در پایان اظهار کرد: با رایزنی‌های که انجام دادیم ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تخریب و بازسازی دوباره این بناها را گرفتیم و به زودی این مهم وارد فاز اجرا خواهند شد.

منبع: فارس



برچسب ها :

بانهپستبازسازی اداره پستبانهمریوان

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی