یکشنبه 21 خرداد 1396 / 10:05|کد خبر : 2581|گروه : اقتصادي

رئیس اداره جهاد کشاورزی بانه:

پروژه آبیاری قطره ای با اعتبار 350 میلیون ریال در بانه افتتاح می شود

پروژه آبیاری قطره ای با اعتبار 350 میلیون ریال در بانه افتتاح می شود

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بانه از افتتاح و بهره برداری از پروژه آبیاری قطره ای در روستای اوغل بانه با اعتبار 350 میلیون ریال خبر داد.

"کریم شریفی" مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بانه امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر، با اشاره به فرا رسیدن هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: هر ساله 21 خردا  لغایت 27 این ماه با عنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری شده است که به همین مناسبت و در طول هفته مذکور برنامه های متنوعی در بخش کشاورزی شهرستان بانه پیش بینی و آماده اجرا  می باشد.

وی افزود: بهره برداری از پروژه آبیاری قطره ای در مجتمع باغات روستای اوغل از جمله شاخص ترین این برنامه هاست که در روز 27 خرداد ماه با حضور مسئولین استانی و محلی در این روستا افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 شریفی؛ اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از این پروژه را 350 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار مذکور از محل اعتبارات ملی و در راستای توسعه بخش کشاورزی تامین شده است که تسهیلات آن بصورت بلاعوض در اختیار بهره بردار قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی بانه خاطرنشان کرد: امسال بیش از 2 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه های آبیاری قطره ای و بارانی در بانه تخصیص یافته است که به شرط داشتن شرایط در اختیار کشاورزان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: کشاورزانی که دارای چاه و منابع آبی باشند می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان بانه و تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی از مزایای این طرح بصورت بلا عوض بهره مند شوند.



برچسب ها :

آبیاری قطره ایبانهجهاد کشاورزیآرباباخبرپروژهافتتاح

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی