سه شنبه 23 خرداد 1396 / 08:01|کد خبر : 2591|گروه : اجتماعي

مدیر عامل ستاد دیه استان کردستان:

آزادسازی 220 محکوم مالی در استان کردستان با کمک ستاد دیه

آزادسازی 220 محکوم مالی در استان کردستان با کمک ستاد دیه

مدیر عامل ستاد دیه استان کردستان اظهار داشت: سال 95 تعداد 220 نفر از محکومین مالی زندان های استان کردستان با کمک این ستاد از بند زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، "محمد خسروی" مدیر عامل ستاد دیه استان کردستان و همچنین معاون اداره کل زندان های این استان شامگاه گذشته در  مراسم جشن گلریزان شهرستان بانه با اشاره به عملکرد ستاد دیه استان کردستان در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد این استان در طول یکسال گذشته اظهار داشت: تعداد 220 نفر از محکومین مالی استان کردستان در سال گذشته با کمک ستاد دیه این استان آزاد شدند.

وی با بیان اینکه ستاد دیه امانت دار کمک های مردمی است افزود: مبلغ بدهی این تعداد از مددجویان آزاد شده  12 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است .

 مدیر عامل ستاد دیه استان کردستان تصریح کرد: اگر کمک های مردمی و گذشت شاکیان نباشد نمی توان کار چندانی در حوزه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد کرد بطوریکه می توان شاکیان را بهترین خیرین برشمرد.

وی یادآور شد؛ سال 95، قریب به 5 میلیارد و 200 میلیون تومان گذشت شاکی داشتیم که این میزان مبلغ رقم قابل توجهی است که بخشش شاکیان در شهرستان بانه نیز بالغ بر یک صد میلیون تومان در همین راستا بوده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ستاد دیه استان کردستان سعی دارد کمک های خیرین هر شهرستان را  برای آزادسازی محکومین مالی همان شهرستان هزینه کند و علی رغم کمک های نقدی از ظرفیت های دیگری هم  برای  آزادسازی مددجویان استفاده کند که اعطای تسهیلات بلاعوض یا کم بهره به مددجوبان و تلاش برای جلب رضایت شاکیان از مهمترین این ظرفیت ها است .



برچسب ها :

ستاد دیهجرایم غیر عغمدبانهجشن گلریزانکردستانآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی