سه شنبه 23 خرداد 1396 / 13:07|کد خبر : 2593|گروه : اجتماعي

فرماندار بانه:

وانت بارهای عرضه کننده میوه و تره در سطح شهر بانه ساماندهی شوند

وانت بارهای عرضه کننده میوه و تره در سطح شهر بانه ساماندهی شوند

فرماندار بانه امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان به ضرورت ساماندهی وانت بارهای فروش میوه و تره بار توسط راهور و شهرداری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، جلسه شورای ترافیک شهرستان بانه صبح امروز با حضور فرماندار؛ شهردار؛ رئیس راهور و کلیه اعضای این شورا در محل فرمانداری بانه برگزار شد.

"محمد فلاحی" فرماندار بانه در این جلسه با اشاره به پراکندگی وانت بارهای عرضه کننده میوه و تره بار در سطح شهر اظهار داشت: حضور این وانت بارها  در نقاط مختلف سطح شهر چهره نامناسبی به شهر داده و موجب معضلات ترافیکی عدیده ای هم در نقاط مختلف شهر شده است.

وی به ساماندهی این وانت بارها در سطح شهر توسط نیروهای سد معبر شهرداری با همکاری پلیس راهور تاکید کرد و افزود: بایستی عوامل ذی ربط در این حوزه با هدایت خودروها به نقطه خاصی از شهر و یا حاشیه شهر وضعیت موجود را ساماندهی کنند.

فلاحی خاطرنشان کرد؛ شهرداری وانت بارهای مستقر در خروجی و حاشیه شهر مانند مسیرهای میدان بویین؛ بلوار سردشت و بلوار مرزبانان را ساماندهی کند و پلیس راهور هم با اعمال قانون خودروهای پراکنده در بلوارها و نقاط مختلف سطح شهر را ساماندهی کند.

سرهنگ دالوند؛ رئیس راهور شهرستان بانه نیز در این جلسه اظهار داشت: سال گذشته ده نقطه حادثه خیز در شورای ترافیک شهرستان بانه توسط پلیس راهور معرفی شد که تا کنون با همکاری شهرداری چند مورد از این نقاط با نصب سرعت کاه و اصلاح هندسی رفع مشکل شدند.

وی در ادامه با اشاره به نقاط حادثه خیز باقی مانده خواستار تسریع در اجرای مصوبات این شورا در راستای حل مشکل این نقاط به منظور ایمن سازی و کاهش حوادث احتمالی شد.

رئیس پلیس راه بانه؛ خیابان مقابل دادگستری حد فاصل اداره محیط زیست و دادگستری؛ خیابان طالقانی مقابل استخر و کمربندی دو بالاتر از اداره کمیته امداد بانه را از جمله این نقاط حادثه خیز برشمرد و گفت: متاسفانه سال گذشته در نقاط مذکور چندین مورد تصادف با عابر پیاده منجر به فوت اتفاق افتاده است.

دالوند؛ تصریح کرد: مشکل این سه نقطه با نصب سرعت کاه تا حدودی قابل حل است که امیدواریم شهرداری در اسرع وقت نسبت به نصب سرعت کاه در این مکان ها اقدام کند.

وی اصلاح هندسی سه راه خیابان سید جمال الدین اسدآبادی مقابل سپاه  و واگذاری آن به مهندس مشاور شهرداری برای انجام طرح مطالعاتی از دیگر مصوبات قبلی شورای ترافیک شهرستان بانه برشمرد و گفت: متاسفانه وضعیت این منطقه تیز تا امروز بلاتکلیف مانده است.

رئیس پلیس راهور بانه تصریح کرد: خوشبختانه با افتتاح خیابان 14 متری و پل درخشانی در یک ماه گذشته و اجرای طرح محدودیت ترافیکی؛ مشکل این نقطه در حال حاضر حل شده و بار ترافیکی محل مذکور به خیابان های اطراف توزیع شده است.

 



برچسب ها :

شورای ترافیکبانهترافیکساماندهی وانت بارهای روش میوه و تره بارآرباباخبرتصادف منجر به فوت

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی