چهارشنبه 24 خرداد 1396 / 12:01|کد خبر : 2596|گروه : اجتماعي

رئیس اداره زندان بانه خبر داد:

مردم و خیرین بانه ای ده میلیارد ریال به جشن گلریزان کمک کردند

مردم و خیرین بانه ای ده میلیارد ریال به جشن گلریزان کمک کردند

مدیر زندان ‌بانه گفت: در جشن گلریزان امسال برای آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان بانه مردم و خیران این شهرستان 100 میلیون تومان کمک کردند.

"حیدر رحیمی" امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،، ضمن تقدیر از حضور پرشور و استقبال گسترده خیرین از آیین گلریزان امسال با اعلام این خبر اظهار داشت: جشن گلریزان شهرستان بانه شامگاه گذشته  در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان و  به مناسبت ماه مبارک رمضان  با حضور شماری از مسولان و خیران نیک اندیش شهرستان بانه در هتل هاله این شهر برگزار شد.

وی افزود: در جشن گلریزان امسال یک صد  میلیون تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد  جمع آوری شد که در مقایسه با سال گذشته حدود 4 میلیون افزایش داشته است.

رئیس زندان بانه تصریح کرد: از این میزان کمک جمع آوری شده مبلغ 800 میلیون ریال آن نقدی و دویست میلیون ریال آن بصورت  تعهدی می باشد.

 رحیمی خاطرنشان کرد، با جمع آوری این مقدار کمک، زمینه آزادسازی بیش از 8  زندانی جرایم غیر عمد در بانه فراهم شده است که امیدواریم با کمک ستاد دیه استان کردستان نیز زمینه آزادی  افراد بیشتری را بتوانیم فراهم کنیم تا هر چه سریعتر این عزیزان به آغوش گرم خانواده هایشان بازگردند.

وی اینگونه مراسمات را در حمایت از افراد حادثه دیده و مشکل دار که به علت عدم استطاعت مالی و بضاعت مالی در عدم پرداخت اقساط و محکومیت های مالی از قبیل دیه تصادفات، مهریه ، نفقه و حوادث کارگاهی در زندان هستند کاری پسندیده و اسلامی بر شمرد و بر تداوم اینگونه مراسم ها در دستگیری از افراد نیازمند تاکید کرد .

 



برچسب ها :

جشن گلریزانبانهزندانیان جرایم غبرعمدبانهحادثهآرباباخبر

نظرات کاربران :

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید!

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی