شنبه 27 خرداد 1396 / 12:48|کد خبر : 2606|گروه : اجتماعي

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه:

ایمن سازی معابر حادثه خیز بانه در اولویت سازمان های ترافیکی باشد

ایمن سازی معابر حادثه خیز بانه در اولویت سازمان های ترافیکی باشد

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه به ضرورت ادامه روند اصلاح هندسی و ایمن سازی معابر حادثه خیز بانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آرباباخبر، سرهنگ اسدالله دالوند ظهر امروز  در مسجد جامع بانه پیش از برگزاری نماز جمعه ضمن اشاره به اقداماتی که توسط شهرداری و سایر سازمان های مرتبط  با حوزه ترافیک انجام شده است اظهار داشت: اگر چه در بحث اصلاح هندسی و ایمن سازی معابر شهری در نقاط مختلف شهر بانه اقدامات مناسبی در سال گذشته و اوایل امسال صورت گرفته است اما بازهم نواقصی هست که بایستی حل شود.

وی افزود: خیابان های مرکز شهر و محدوده مجتمع های تجاری بانه از جمله نقاطی هستند که با توجه به حوادث ناگواری که برای تعدادی از شهروندان و مسافرین در این مراکز تا به امروز اتفاق افتاده نیازمند ایمن سازی هستند که این امر بایستی توسط مسئولین ذی ربط در اولویت باشند.

دالوند تصریح کرد: قطعا مباحثی که پلیس راهور در خصوص نصب سرعت کاه ها و اصلاح هندسی برخی معابر در شورای ترافیک شهرستان مطرح می کند  نتیجه برگزاری  ساعت ها جلسه هم اندیشی با قشر دانشگاهی ونخبه؛ نقطه نظرات خود مردم و تکرار حوادثی است که در این نقاط اتفاق افتاده است.

رئیس راهنمایی و رانندگی بانه همچنین راه اندازی دوربین ثبت تخلف خودرویی را از دیگر مطالبات راهور از شهرداری و سازمان های ترافیکی این شهرستان برشمرد و گفت: با توجه به ضرورت این موضوع می طلبد که سازمان های مذکور این مدضوع را هم در اولویت قرار دهند.

وی در ادامه به رسیدن فصل تابستان و افزایش استفاده از موتورسیکلت توسط شهروندان نیز اشاره کرد و گفت: تقاضامندیم که شهروندان هنگام استفاده از موتورسیکلت از کلاه ایمنی و لباس های مربوط به این وسیله نقلیه استفاده کنند.

این مسئول از والدین خواست تا برای حلوگیری از وقوع هرگونه حادثه دلخراش برای فرزندان خود و سایر شهروندان حتی الامکان از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودروی سواری به فرزندانشان که فاقد گواهینامه مربوطه هستند پرهیز کنند.

وی از کاهش دور دورهای شبانه در رمضان امسال نیز خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال این موضوع در مقایسه با سال های گذشته بسیار کم رنگ تر شده است که این موضوع نیز علی رغم تلاش همکاران ما در نیروی انتظامی و پلیس راه حاصل خواست خود مردم و  همشهریان عزیز بوده است.
 



برچسب ها :

ایمن سازی معابر بانهبانهآرباباخبرراهورنماز جمعهترافیکتصادف

نظرات کاربران :

علی از بانه [شنبه 27 خرداد 1396 | 22:10] پاسخ

نیروی خادم راهنمایی و رانندگی در بانه بسیار فعال دارند عمل می کنند
امیدواریم در قالب شورای ترافیک فکری به چهار راه مسجد توحید بکنند که کم کم تبدیل به نقطه ای حادثه خیز شده است.

دیدگاه های ارسالی شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نام *
 

کد امنیتی