یکشنبه 25 آبان 1399 / 07:00|کد خبر : 4032|گروه : اقتصادي

استاندار کردستان:

دریافتی دستگاه‌های اجرایی باید متعادل باشد

دریافتی دستگاه‌های اجرایی باید متعادل باشد

مرادنیا بر ضرورت تعادل بخشی به دریافتی دستگاە‌های اجرایی و دولتی از بودجه در راستای اجرای عدالت و رعایت حقوق کارکنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار آربابا خبر؛ بهمن مرادنیا استاندار کردستان در هشتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان کە بە بررسی لایحە پیوستی بودجە سال ۱۴۰۰ اختصاص داشت با بیان اینکه پیش بینی اعتبارات و بودجه استان به نسبت سال گذشته بهتر و امیدوار کننده‌تر است، گفت: باید تلاش کرد کە دریافتی دستگاه‌های دولتی از بودجە بە سمت تعادل و یکسان سازی برود، چرا کە دور از عدالت است کە بخشی از دستگاە‌ها دریافتی بیشتر و برخی نیز بهرەمندی کمتری داشتە باشند.
 
وی تصریح کرد: از نظر ما هیچ تفاوتی میان کارکنان دولت و ادارات وجود ندارد و باید اداراتی کە دریافتی کمتری دارند بتوانند بە میانگین برسند و تبعیضی در این زمینە وجود نداشتە باشد.
 
مرادنیا در ادامە نیاز‌ها را فراوان و اعتبارات را در شرایط کنونی کم ارزیابی کرد و گفت: مدیران باید تلاش کنند در این شرایط و با مدیریت منابع هزینه‌های جاری را کاهش دهند.
 
 
استاندار کردستان اظهار کرد: ما در تعین نیاز‌های استان مجبور به اولویت بندی هستیم، برای بعضی از شهر‌ها و روستا‌های استان با کمبود آب شرب سالم مواجه هستند که باید تامین آب آن‌ها در اولویت قرار بگیرد
 
انتهای پیام /


برچسب ها :

اخبار کردستاناجرای عدالت ورعایت حقوقکارکنان دولت واداراتاعتباراتاستاندار کردستان

نظرات کاربران :

PDO Query Error